پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

سال نو

سلام

سال نو مبارک

بهترین هارو براتون آرزو میکنم .


نظرات 8 + ارسال نظر
گلنوش جمعه 2 فروردین 1392 ساعت 11:03 ق.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااام هستس خانوم خودمون
سال نو مبارک دوستم
انشاء الله که سال خوبی داشته باشی
ایام به کام

سلام گلنوش جون
سال نو شما هم مبارک باشه عزیزم
انشاالله که امسال جز بهترین سال های زندگیت باشه
امیدوارم به تموم آرزو هات برسی

گلنوش جمعه 2 فروردین 1392 ساعت 11:04 ق.ظ

:((
اینم اولین سوتی سال 91 من
هستی خانوم نه...
بی زحمت نظر منو کپی کن سوتیمو اصلاح کن

اصلاح نمیکنمش خانم مدیر
یه خانم مدیر که بیشتر نداریم ، خانم مدیر بدون سوتی که خانم مدیر نیست

گلنوش جمعه 2 فروردین 1392 ساعت 11:05 ق.ظ

=((
92 هول شدم


بالاخره خانم مدیری گفتن

حدیث جمعه 2 فروردین 1392 ساعت 02:14 ب.ظ

این بالا چه خبرههههههههههه
سلاااااااااااااااااااااااااااااااام هستی جونم
سال نو شما هم مبارک
ایشاا.. سال خوبی باشه برای همه
به قول گلنوشی
ایام به کام
(سیما معلوم نیست سرش کجا گرمه
ایشاا.. هر جا هست خوش باشه وسلامت)

سلام حدیث جون
ممنونم عزیزم
انشاالله
من هم برات بهترین ها رو آرزو میکنم
امیدوارم همیشه شاد باشی

سیما جون هم حتما رفته مسافرت
امیدوارم بهش خوش بگذره

نگاه شنبه 3 فروردین 1392 ساعت 01:31 ق.ظ

سلام
عیدتون مبارک هستی خانوم
دوستای ما هم که اینجا هستن
دلم واستون تنگ شده بود
سال خوبی داشته باشید

سلام نگاه خانم
خیلی خیلی ممنونم لطف داری عزیزم
منم دلم براتون تنگ شده بود و به قول حدیث برای برای بچه های کوچه پشتی

من هم براتون بهترین آرزو هارو دارم

هدی سه‌شنبه 6 فروردین 1392 ساعت 01:43 ق.ظ http://aftabgardantarin.blogfa.com

سلام عزیزم
ببخش با تاخیر اومدم
یه مسافرت کوتاه رفته بودیم و بعدشم درگیر خرده کاری شدم ...
سال نو مبارک باشه عزیزم
من برات بهترین ها رو از خداوند میخوام ... همیشه و همیشه ...

سلام هدی جون
ممنون عزیزم
من هم سال نو رو بهت تبریک میگم
امیدوارم امسال سال رسیدن به آرزوهات باشه
ممنونم دوست من
من هم همینطور

امیدوارم مسافرت هم بهت خوش گذشته باشه

p.t سه‌شنبه 6 فروردین 1392 ساعت 04:43 ب.ظ

سلام
هستی خانوم ِ گل ...
خوبین؟
سال نوتون مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
انشاءا... سال خوبی داشته باشید در کنار خانوادتون...

سلام دوست عزیز من
من خوبم ممنون ، شما خوبین ؟
سال نو شما هم مبارک
ممنونم همینطور برای شما
منم امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشین و به تموم آرزوهاتون برسین

setareh چهارشنبه 7 فروردین 1392 ساعت 08:40 ب.ظ

لام ازتون متشکرم این اولین باریه که نوشته های یه سایت به دلم میشینه واقعا نوشته های با معنی و خوبی نوشته اید ازتون خیلی ممنونم.

سلام
خواهش میکنم نظر لطفتونه
خوشحالم که خوشتون اومده
فقط لازم به یاد آوریه که این مطالب رو خودم نمینویسم
براتون آرزوی موفقیت میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد