پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

افکار منفی

تنها راهزنی که دار و ندار انسان را به یغما می برد ،

افکار منفی خود اوست ...



نظرات 4 + ارسال نظر
آرام جمعه 2 فروردین 1392 ساعت 01:59 ب.ظ

سلام هستییییییییییییییییییییی
سال نو مبارکککککک
سال خوبی باشه برات ایشالله

سلام آرام عزیزم
منم بهت تبریک میگم دوست من
من هم برات بهترین آرزوهارو دارم
امیدوارم تو سال جدید کلی اتفاقهای خوب برات بیفته

fati شنبه 3 فروردین 1392 ساعت 01:06 ق.ظ http://baran761300.blogsky.com

بی معرفت
یه آبجی کوچیک تری هم داشتیا
باهات قهرم

سلام آبجی فاطمه
گوشیهای شما خاموشه عزیزم
من بهت اس ام اس دادم عزیزم

hamed یکشنبه 4 فروردین 1392 ساعت 12:19 ق.ظ

سلام

به صورت کاملا اتفاقی به وبلاگت اومدم.

چقدررررررر جملاتت رو دوست داشتم و خوشگل بودن.

مخصوصا این جمله :
جاذبه ی سیب ، آدم را به زمین زد و جاذبه ی زمین ، سیب را !

فرقی نمیکند ؛
"سقوط" سرنوشت ِ دل دادن به هر جاذبه ای غیر از خداست ...

موفق باشی رفیق

سلام
خیلی ممنونم
نظر لطفتونه

من هم براتون بهترین هارو آرزو میکنم
امیدوارم سال خوبی داشته باشین

هدی سه‌شنبه 6 فروردین 1392 ساعت 01:47 ق.ظ http://aftabgardantarin.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد