پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

درمان

پرسیدم قرآن برای چیست ؟


گفت :
اى مردم !
اندرزى از سوى پروردگارتان براى شما آمده است ،
و درمانى براى آن چه در دل های شماست ،
و هدایت و رحمتى است براى مؤمنان .

یونس / 57


نظرات 3 + ارسال نظر
دریا دوشنبه 19 فروردین 1392 ساعت 10:56 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

hamed سه‌شنبه 20 فروردین 1392 ساعت 01:23 ق.ظ

سلام دوست من.

وبلاگ تو رو دوست دارم . چون تمامش انرژی مثبت و آرامش بخشه

دمه شما گرم

خدا آن حس زیباییست که در تاریکی صحرا زمانی که هراس مرگ می دزدد سکوتت را یکی همچون نسیم دشت می گوید: " کنارت هستم ای تنها " و دل آرام می گیرد

سلام
خیلی ممنونم ، نظر لطف شماست
خوشحالم از این بابت

نسیم سه‌شنبه 20 فروردین 1392 ساعت 12:14 ب.ظ http://rozflower90.blogfa.com

سلام
وبت عالیه من از مطالبش برا وبم استفاده میکنم.خوش حال میشم به وب منم بیای نظر یادت نره بیا همدیگه رو لینک کنیم

سلام
خیلی ممنونم لطف دارین
فرصت کنم حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد