پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

خدا میبیند

به آیت الله بهجت (ره) گفتند :

کتابی در زمینه اخلاق معرفی کنید


فرمودند :
لازم نیست یک کتاب باشد
یک کلمه کافیست
که بدانی :

"خدا می بیند"


نظرات 5 + ارسال نظر
دریا سه‌شنبه 20 فروردین 1392 ساعت 03:08 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

لازم نیست یک کتاب باشد
یک کلمه کافیست
که بدانی :
"خدا می بیند"
عالی بوود هستی جان

ممنونم دریای عزیزم

ممنونم به وبلاگ منم بیا

خواهش میکنم
فرصت کنم چشم

p.t پنج‌شنبه 22 فروردین 1392 ساعت 06:02 ب.ظ

عالی بود...
ممنون

خواهش میکنم

مهدی سلیمانی پنج‌شنبه 30 خرداد 1392 ساعت 04:04 ب.ظ http://www.mazhabi1434.blogfa.com

با سلام ضمن عرض تبریک بخاطر وبلاگ بسیار زیبایتان

وبلاگ بنده با عنوان«مطالب زیبای مذهبی» آماده ی تبادیل لینک با شماست

موفق و موید باشید.

www.mazhabi1434.blogfa.com

سلام
خیلی ممنونم
نظر لطف شماست
اینجا لینک دوستان ندارم شرمندم

مریم چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 08:07 ق.ظ

اگــر ...

اگر گناه وزن داشت؛

هیچ کس را توان آن نبود که قدمی بردارد،

خیلی ها از کوله بار سنگین خویش ناله میکردند،
.
.
.
.
و من شاید؛ کمر شکسته ترین بودم...

از فرمایشات امام علی هستش
ممنونم مریم جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد