پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

هدیه

مطمـئن باش که خداوند تو را عاشقانه دوست دارد ؛
چون در هر بهار برایت گل می فرستد و هر روز صبح آفتاب را به تو هدیه می کند ...
به یاد داشته باش که پروردگار عالم با این که می تواند در هر جائی از دنیا باشد ،

قلــب تو را انتخاب کرده و تنها اوست که هر وقت بخواهی چیزی بگوئی ، گوش می کند ...



نظرات 7 + ارسال نظر
کاوه چهارشنبه 28 فروردین 1392 ساعت 09:43 ق.ظ http://harper.blogsky.com

قانون تو تنهایی من است و تنهایی من قانون عشق
عشق ارمغان دلدادگیست و این سرنوشت سادگیست.
چه قانون عجیبی! چه ارمغان نجیبی و چه سرنوشت تلخ و غریبی!

سادگی ...

نگاه چهارشنبه 28 فروردین 1392 ساعت 10:02 ق.ظ

سلام هستی خانوم
...........................................
خوبین؟
خوشین؟
سلامتین؟
...........................................
مرسی از پستای قشنگتون
بهم انرژی میدن
و..آرامش
و حس خوووووب
مرسییییییی

سلام نگاه عزیز

خداروشکر خوبم ممنون

خواهش میکنم قابل شما رو ندارن
خوشحالم که خوشتون میاد
ممنونم که به وبلاگم سرمیزنین

براتون آرزوی موفقیت میکنم

نارسیس چهارشنبه 28 فروردین 1392 ساعت 03:17 ب.ظ

دوسش دارم خدارو

آرش چهارشنبه 28 فروردین 1392 ساعت 07:03 ب.ظ

سلام

سلام

طاهره پنج‌شنبه 29 فروردین 1392 ساعت 11:40 ب.ظ http://2charkhe.blogsky.com/

سحر بانو جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 07:54 ب.ظ



خیلی ممنون

خواهش میکنم

roya یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 09:11 ب.ظ

عالی بود...

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد