پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

هوا

تنها ، بــی هـــوایـــی ...
آدمی را خفه نمی کند
گاهی ، هوایی شدن
          آرام آرام
بدون ِ روسیاهی ...

خاموشت می کند !



نظرات 3 + ارسال نظر
سمانه سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1392 ساعت 10:07 ق.ظ

سلام هستی جان میخواستم ازت تشکر کنم به خاطر این مطالب زیبا و خواستم بگم من از مطالبت استفاده میکنم حلالم کن امیدوارم همیشه شاد باشی و مطالب زیبا برامون بزاری ♥♥♥♥♥♥♥♥♥ :* :*

سلام سمانه خانم
خواهش میکنم دوست عزیزم
خوشحال هم میشم از این بابت
من هم براتون آرزوی سلامتی و سربلندی دارم

سحر چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392 ساعت 12:23 ق.ظ

سلام دوستم مطالبت خیلی زیبان.ممنون

صبا دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 11:30 ب.ظ http://sarzamin-saba.blogfa.com

سلام هستی جان. مطالبت زیباست و دلنشین.
لینکت میکنم با افتخار گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد