پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

سلامی دوباره

سلام دوست های خوبم

من بعد از یه مدت نسبتا طولانی برگشتم

تو این مدت درگیر قشنگ ترین اتفاق زندگیم بودم

توی این مدت به نت دسترسی نداشتم

اما از امروز دیگه نت دارم


امیدوارم بتونم باز هم وبلاگ رو ادامه بدم

22 اردیبهشت هم وبلاگم 1 ساله شد

از شما هم ممنونم که توی این مدت وبلاگ رو تنها نذاشتین ...


برای همتون آرزوی بهترین ها رو دارم

امیدوارم خیلی زود شاهد بهترین اتفاقات توی زندگیتون باشین .


شاد و سلامت باشین انشاالله


نظرات 8 + ارسال نظر
هدی پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 07:28 ب.ظ http://aftabgardantarin.blogfa.com

بهترین ها آرزوی من برای توست ... هرآنچه که لبخندی برایت به ارمغان داشته باشد .....

ممنونم هدی خوبم
من هم برات همین آرزوی قشنگ رو دارم

مریم پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 08:50 ب.ظ

ّخی مبارک باشه
واقعا عالیه وبلاگت
انشالله۱۰۰۰۰۰ساله شه

خیلی ممنونم ازتون
لطف دارید شما
بازم ممنون

آرام پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 11:27 ب.ظ

سلام هستیییییییییییییییییی
چه اتفاقی؟
خدای من تو ازدواج کردی؟
مبارکهههههههه خانم گل
خوشبخت باشین

سلام آرام جان
ممنونم دوست عزیزم
خیلی خیلی ممنون

نگاه جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 12:03 ق.ظ

تبریکاااااااااات ما را پذیرا باشید بانو
خوبین هستی خانوم؟

تولد وبلاگتونم که گذشت ومن خبر نداشتم
اونم با تاخیر مبارکه

انشاء الله سالهای سال از خوبی ها بنویسی
از زیبایی ها

ممنون از همه ی زحماتت و همهی پست های آموزنده ای که میذاری
شاد بمان

سلام نگاه عزیز
خیلی خیلی ممنونم
من خوبم ، شما خوبین؟
بازم ممنون ، لطف داری عزیزم
خواهش میکنم نظر لطفته
منم امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی و به تموم آرزوهات برسی

طاهره شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 02:47 ب.ظ http://2charkhe.blogsky.com/


لبخندی جاوید رو براتون آرزو دارم

خیلی ممنونم طاهره ی عزیزم
من هم برات بهترین آرزو هارو دارم

دوست یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 11:34 ب.ظ http://panaahgaaheman.blogfa.com

امیدوارم زندگیت پراز اتفاقای قشنگ باشه

خیلی ممنونم ازتون
من هم براتون همین آرزو رو دارم

نارسیس پنج‌شنبه 16 خرداد 1392 ساعت 05:21 ب.ظ

چقدر خوب و شیرین
انشاالله همیشه زندگیتون پراز شادی و سلامتی باشه زیر سایه ی حق
وبلاگتونم خیلی خوبه،زیبا و دلنشین

سلام
خیلی ممنونم ازتون
من هم براتون بهترین هارو آرزو میکنم

نظر لطف شماست ممنون

Darya دوشنبه 27 خرداد 1392 ساعت 06:51 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

سلام به هستی عزیزم
اولین دوست از جنس باران و مهربونترین دوست دنیای واقعی
تبریک من به تو از صمیم قلب و از ژرفای وجوده
ایمدوارم که سالیان سال شاد و سعادتمند در کنار همسر گرامی خوشبخت باشید
عزیزم
من هم دوباره برگشتم بعد از مدتها مشغله
و این چند روز واقعا به استراحت نیاز داشتم
خیلی خوشحالم که از نو پست یمذاری تا این همه زیبایی دوباره نمود پیدا کنه
خوشحالم عزیزم
دلتنگ دیدارتم که انشاالله به زودی زود...

سلام دریای عزیزم
خیلی ممنونم دریا جان لطف داری نسبت به من
ممنون
من هم برات بهترین ارزو هارو دارم
امیدوارم همیشه موفق باشی
انشاالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد