پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

مهربان باش

نیما یوشیج در جشن یک سالگی فرزندش نوشت :

پسرم !

یک بهار ، یک تابستان ، یک پاییز و یک زمستان را دیدی !

از این پس همه چیز جهان تکراری است جز مهربانی ...

پس تا میتوانی مهربان باش !!!


 

نظرات 3 + ارسال نظر
مهسا چهارشنبه 12 تیر 1392 ساعت 04:13 ب.ظ

این بچه هه خیلی نازه ها !!!
گوگولیه

چشماش رو خیلی دوست دارم

فرید پنج‌شنبه 13 تیر 1392 ساعت 11:38 ب.ظ http://www.farid-g.blogfa.com

سلام آبجی خوبی؟از دستم ناراحت شدی ک مطالبتو برداشتم؟آخه ج ندادی
میشه بگی مطالبت رو از کجا میاری؟یا دل نوشته خودته؟نمیدونم اما ب وبلاگت وابسته شدم هر روز میامو ی قسمتی از وبلاگتو میخونم حتی برای تحقیق دانشگامم از مطالب تو نوشتم
نمیدونم اما اگه ناراحت شدی بهم بگو خواهش میکنم
اگه میشه تو وبلاگم ج بده ممنون میشم

سلام
خیلی ممنونم
نه اصلا ناراحت نشدم ، من همیشه گفتم از این که از این مطالب استفاده کنین خوشحال هم میشم
من مطالب رو خودم نمینویسم و از سایت خاصی نمیارم ، هرجایی که ازمطالبی خوشم بیاد تو وبلاگ درجش میکنم ، البته مطالبی که نویسنده هاش معلوم نباشن
براتون آرزوی موفقیت میکنم

بنده دوشنبه 17 تیر 1392 ساعت 04:02 ب.ظ

ممنونم دوست عزیزم .یکی زیباتر از دیگری
در پناه خدا شاد سلامت و موفق باشی

خواهش میکنم
لطف دارین
من هم براتون آرزوی موفقیت میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد