پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

ظاهر

هیچ وقت ظاهر زندگی دیگران را با باطن زندگی خودتان مقایسه نکنید ...

نظرات 4 + ارسال نظر
mina شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 10:55 ق.ظ

هستی جان مدت کمی هست که نوشته هایت رو می خونم اما طوری ارتباط برقرار کردم باهاشون که اگه یه روز نخونمشون کلافه میشم.نوشته هات به من امید داد.دقیقا روزی که از همه چیز ناامید بودم و بین راه درست و غلط گیر کرده بودم خدا تورو سرراهم قرار داد ممنونم ازت

اول بگم که نسبت به من و وبلاگ خیلی لطف دارین

و از این که میشنوم اینجا امید دوباره رو درون شما زنده کرده واقعا خوشحالم
انشاالله که دیگه هیچوقت ناامیدی سراغتون نیاد
براتون آرزوی یه زندگیه آروم و پر از امید دارم

بازم میگم مینا جان این نوشته ها از خودم نیستن

غزاله یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 01:38 ب.ظ

من فقط لذت می برم از همه خوش سلیقگی...

ممنونم غزاله جان
نظر لطف شماست

اروند شنبه 19 مرداد 1392 ساعت 08:49 ب.ظ http://arvandestan.blogfa.com/

سلام خیلی وقته که مطالبتون رو میخونم خیلی خوب و عالین سپاسگذارم از گردآوریشون .
من چند وقت پیش یه کتابی خوندم که خاطرات یه جانباز بود صفحه ی اولشم آدرس وبلاگ نویسنده بود به نام پروانگی ،
همین جاست ؟

سلام
خواهش میکنم لطف دارین که وقت میذارین

من اطلاعی از وبلاگی که شما گفتین ندارم اما اینجا هم وبلاگ مورد نظر شما نیست

sk جمعه 22 آذر 1392 ساعت 05:00 ب.ظ

excelent

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد