پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

انسان خوب

صورت زیبا پیر می شود ،
اندام زیبا تغییر خواهد کرد ؛
اما یک انسان خوب ، همیشه انسانی خوب خواهد ماند ...

[ خوب بودن را برایتان آرزو دارم ]

 

نظرات 4 + ارسال نظر
mina یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 02:42 ب.ظ

سلام دوست خوبم.میدونم نوشته ها از خودت نیست گلم اما این تویی که نوشته هارو زنده نگه داشتی.وبلاگت واقعا عالیه.

سلام مینای عزیز
نظر لطفته دوست من
بابت مهربونیهات ممنونم

mina یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 02:48 ب.ظ

میتونم ایمیلمو بدم بهت؟

ایمیلت رو دارم مینا جان
برام اینجا تو قسمت مدیریت نمایش داده میشه
تو قسمت تماس با من ، یا کلیک روی اسمم هم میتونی برام پیغام خصوصی بفرستی

mina یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 02:59 ب.ظ

هستی جان اگه منو لایق دوستی بدونی خوشحال میشم دوست خوبی واسه هم باشیم

خواهش میکنم عزیزم
چرا که نه

هادی سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 05:09 ب.ظ http://man-to-ooooo.mihanblog.com/

جواهره
و جواهر کمیابه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد