پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

سلام

سلام دوستان

طاعات و عباداتتون قبول باشه انشاالله

از همه ی دوستانی که نسبت به من و وبلاگ لطف دارن تشکر میکنم

و از همه تون ممنونم که به وبلاگم سر میزنین و با نظرات پر از محبتتون من رو شرمنده میکنین


"لازم دونستم یک بار دیگه یادآوری کنم که این نوشته ها از خودم نیستن"


ممنون میشم اگه شما دوستانی که همیشه سر میزنین چه تا الان نظر گذاشته بودین و چه نظر نذاشتین ، تو این پست نظر بذارین تا بشناسمتون


یه عذر خواهی هم میکنم از همه ی دوستانی که آدرس وبلاگشون رو میذارن و من فرصت نمیکنم بهشون سر بزنم ، به هر حال من رو ببخشید


شادی و آرامش رو برای زندگیتون آرزو میکنم


نظرات 28 + ارسال نظر
mina یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 02:47 ب.ظ

بازم سلام دوست خوبم.ازت ممنونم واسه وبلاگ زیبات. مهم نیست که نوشته ها از خودت نیست مهم احساس قشنگته.همین

سلام مینا جان
واقعا لطف داری
ممنونم که سر میزی

mina یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 02:57 ب.ظ

خوشحال میشم بتونیم دوست خوبی واسه هم باشیم البته اگه منو لایق دوستی بدونی

خواهش میکنم عزیزم
چرا که نه

mina یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 03:02 ب.ظ

ممنونتم دوستم

خواهش میکنم

سپیدار یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 03:29 ب.ظ http://http://birahehayeman.blogfa.com/

وبت عالیه عزیزم
شاد و پیروز باشی

نظر لطفتونه
من هم براتون بهترین هارو آرزو میکنم
خیلی ممنون که سر میزنین

الهه یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 07:40 ب.ظ

سلام من همیشه به وبلاگتون سر میزنم و از نوشته هاى زیباتون لذت میبرم امیدوارم پیروز و سربلند باشید

سلام
ممنون که سر میزنید
خیلی ممنونم الهه خانم من هم براتون آرزوی بهترین هارو دارم

هانیه دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 03:35 ق.ظ

وبلاگتو خیلی دوست دارم دوست عزیز.همیشه میام مطالبتو میخونم و خیلی وقتا کپیشون هم میکنم
موفق باشی

هاینه خانم لطف دارید خیلی ممنون
من هم براتون آرزوی موفقیت میکنم

طاهره دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 01:11 ب.ظ http://2charkhe.blogsky.com/

سلام
خوبید؟!
--------------------------------
تمام اسپند های دنیا را نذر دوباره دیدنت میسوزانم تا دودشان در چشم خودم برود و باز هم بهانه ی اشکهایم باشد...

سلام طاهره ی عزیز
همراه همیشگی و قدیمیه وبلاگ
ممنونم که سر میزنی با این که من کم لطفی میکنم

faeze دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 02:37 ب.ظ

سلام هستی جان.وبت خیلی قشنگه.تقریبا همه متن هاتو خوندم.مرسی بخاطر این همه ذوق..

سلام فائزه جان
خیلی خوشحالم که این رو میشنوم
خواهش میکنم نظر لطفتونه

فاطمه دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 02:42 ب.ظ http://khodaakharinfaryad.blogfa.com

سلام عزیزم
چرا دیگه نمیای!!!!!!!!!!

سلام فاطمه ی عزیز من
بخدا فرصت کنم میام چشم عزیزدلم

شقایق دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 04:00 ب.ظ http://hiichestan.blogfa.com

" سرنوشت انسان را، تنها محبت معلوم می کند و بس "

شکسپیر
موفق باشی هستی جان

ممنونم همراه خوب قدیمی من
من هم برات بهترین آرزو هارو دارم عزیزم
ممنون که سر میزنی

آرام دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 04:56 ب.ظ

منم همیشه به وبلاگت سر می زنم هستی جان..
امیدوارم همیشه موفق باشی.

ممنونم آرام عزیزم
شما هم همراه قدیمی اینجایی
ممنونم که همیشه میای عزیزم

معمار دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 11:06 ب.ظ http://darodivar.blogsky.com

سلام.

ممنون که هستید و می نویسید

سلام
منم ازتون ممنونم که هنوز سر میزنین
براتون آرزوی موفقیت میکنم

نرگس سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 04:53 ق.ظ

سلام دوستم
خوشحالم که بعد از مدتها بلاخره یه وبلاگ پیدا کردم که مطالبش ارزش خوندن داره
ممنون عزیزم

سلام نرگس خانم
ممنونم
خیلی خیلی لطف دارین

نگاه سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 11:43 ب.ظ

سلام هستی خانوم
پیشاپیش عیدتون مبارک

دلم میخواد ببینمت و یه گل برات بیارم
ولی توی دنیای مجازی نمیشه...
فقط میتونم جمله ای که میخوامو بهت بگم:
دوستت دارم
ببخش جمله هام کودکانه و ابتداییه ولی همونیه که توی ذهن و دلم بود حقیقیه حقیقی

تا یادمه بگم: پستاتونو دوست دارم چون خودتون و رویه ی مهربانانه تون واقعا دوستداشتنیه

سلام نگاه جان
عید شما هم مبارک
ممنون از این همه لطفت دوست عزیزم
از احساس قشنگت ممنون
منم دوست دارم عزیزم

بازم ممنونم خیلی خیلی لطف داری نگاه جان
ممنون از محبتت

a-b-a-n-dokht چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 01:25 ق.ظ http://a-b-a-n-dokht.blogfa.com

متنای وبت قشنگ هستن...هر چند وقت یه بار سر میزنم....موفق باشی خانومی

ممنونم دختر آبان
خیلی ممنون که سر میزنین
من هم براتون آرزوی موفقیت میکنم

hosein چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 01:44 ق.ظ

سلام . وقتتون بخیر. ممنون از مطالبی که تو وبلاگتون میگذارید. شرمنده که فرصت نمیکنم نظر بدم. چون پزشکم و اکثرا تو بیمارستان کشیکم .
موفق باشید

سلام
برای بنده باعث افتخاره که شما مخاطب وبلاگم هستید
ممنونم که سر میزنید
من هم براتون آرزوی موفقیت میکنم

بانوی آبان چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 12:23 ب.ظ http://poshtevazheganesokot.blogsky.com/

سلام

لینک وبلاگم هستید و همیشه به وبلاگتون سر می زنم

سلام
ممنونم ازتون
شما هم از همراهان خیلی قدیمی وبلاگ هستید
ممنونم که سر میزنید
براتون آرزوی موفقیت میکنم

[ بدون نام ] جمعه 18 مرداد 1392 ساعت 03:52 ب.ظ

[ بدون نام ] جمعه 18 مرداد 1392 ساعت 03:53 ب.ظ

رها شنبه 19 مرداد 1392 ساعت 09:15 ب.ظ http://idea90.blogsky.com

فقط گوشه چشمی از نگاه خداوند ،
برای خوشبختی انسان کافیست ،
به امید آنکه همیشه در نگاهش باشیــد.
سلام دوست خوبم
عید فطر بر شما مبارک.
اللهم عجل لولیک الفرج [گل]

سلام رهای عزیز
ممنونم عید شما هم مبارک
امیدوارم بهترین هارو از خدا عیدی بگیرین

30MA چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 11:12 ب.ظ

سلام هستی عزیزم
تو این مدت فقط تونستم سه چهار بار بیام وبت(معذرت)
ولی مثل قبلترها عالی عالی
همیشه شاد و خوشبخت بمانی نازنینم

سلام سیما جان
ازت ممنونم که به وبلاگ من هم سر میزنی
ممنون از لطفت
من هم برات بهترین هارو آرزو میکنم دوست عزیز من

حدیث چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 02:33 ب.ظ

سلاممممممممممممممم هستی جونم
خو ماهم که همیشه حاضر
ولی ببخشید نظراتتمون غایبه
ایشاا.. اونارم حاضر میکنیم
همیشه وبلاگتو میخونم و لذت میبرم
از جملات از حسن سلیقت تو انتخاب متنا
دیگه خودتم که عالی باید به آقای همسر تبریک گفت
به نظرم این شکلکو از رو تو ساختن :دی
دلم برات تنگ شده بود اینهوااااااااااااااااااااااااااا
براتون همیشه آرزوی خوشبختی دارم
دوست دارم خیلی بیشتر از هوارتا
سیما نبینم حسودی کنی
تو ملکه ای جای خودتو داری

سلام حدیث عزیز من
همین که خوب باشین و شاد برام کافیه
ممنونم عزیزم نسبت به من واقعا لطف داری
باید نظرت رو به آقای همسر نشون بدم خودش ازت تشکر کنه
مرسی حدیث جون چقدر اعتماد به نفس گرفتم
مرسیییییییییییییییییییییییی منم خیلی دوست دارم دوست عزیز من

بله سیما جون که ملکه هستن

masih چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 03:00 ب.ظ

گلی جمعه 15 شهریور 1392 ساعت 12:31 ق.ظ

سلام ..من به وبلاگت سر میزنم اما نظر نداشتم..مید.نی چرا طرفدار زیاد داری دوستت دارن؟و اینقدر با ادب برات نظر مینویسن؟چون بااااااادبی و با شخصیت ,نه مثل بقیه جوون ها سوسولی حرف زدن...
سوال برام پیش اومد اهل کجایی؟دوستت دارم عزیزم

سلام گلی خانم
ممنون از این همه لطفتون

من بندر انزلی زندگی میکنم
ممنونم که وقت میذارین

رعنا جمعه 22 شهریور 1392 ساعت 03:54 ب.ظ

سلام
وبلاگ بسیار زیبایی دارید
من تازه دیدم

سلام
خیلی ممنونم
لطف دارین

گلابتون پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 07:35 ب.ظ

مطلبای واقعا زیبایی دارین...همیشه به وبلاگتون سر میزنم...موفق باشین

خیلی ممنونم
لظف دارید شما
ممنون که سر میزنین
من هم براتون آرزوی موفقیت میکنم

سلام..
خسته نباشید هستی خانم..
بنده همیشه مطالب شما رو میخونم..
واقعا زیباس........خیلی.....ـــــــــــــــــــــ
با آرزوی موفقیت...........

جواد پنج‌شنبه 9 مرداد 1393 ساعت 04:02 ب.ظ http://delshekaste.com/_delshekaste

سلام وب عالی بسیار زیبا و با احساس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد