پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

درخت

مثل درخت باشید ؛

که در تهاجم پاییز ، هر چقدر برگهایش را از دست بدهد ، باز روح ِ زندگی را برای خویش نگه می دارد ...


 

نظرات 4 + ارسال نظر
Darya سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 04:35 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

salam azizam
che ziba bud jomlash
deltanget shode budam
taatet ghabule hazrate hagh

سلام دریا جان
منم دلم برات تنگ شده عزیزم
عبادات توهم قبول باشه انشاالله

مریم سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 06:04 ب.ظ

وب خیلی عالی داری
با اجازتون بعضی از جمله ها رو واسه خودم کپی کردم

خیلی ممنونم
نظر لطف شماست
خواهش میکنم خوشحال هم میشم

آرام چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 03:26 ب.ظ

با اینکه عکس پاییزه ولی خیلی دل ادمو حااااااااااااالللللل میارهههههههه
ممنون هستی جااااااااااااااان

خواهش میکنم آرام عزیزم

هدی چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 11:32 ب.ظ http://aftabgardantarin.blogfa.com

سلام عزیزم
زلال لطف سرشار تو همیشه منو شرمنده می کنه ...
خدا رو شکر که هستی و سالم و خوش و خوشبختی ...
آرزوی من منحصر به شب قدر نبوده هرگز برات عزیزم ...
همیشه خوشبختی تو رو از خدا میخوام ... همیشه ...

سلام هدی جان
ممنونم بابت این همه لطف و محبتت
از بزرگترین آرزوهامه خیلی زود با خبر های خوب بیای سراغم
بازم ممنون
منم امیدوارم به آرزوهای شیرینت برسی هدی جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد