پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

آرزو

آرزو دارم ناخواسته به دست آوری آنچه را که خواسته ات است ؛

آنگونه که با خود بی اندیشی :

آیا کسی برایم آرزویی کرده بود ؟ ...


 

نظرات 10 + ارسال نظر
هدی دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت 12:17 ب.ظ http://aftabgardantarin.blogfa.com

برایم دعا کن ... اجابتش مهم نیست ...
مهم آن آرامشی ست که بدانم تو به یادمی ...

حتما دوست عزیزم

الهه سه‌شنبه 22 مرداد 1392 ساعت 08:57 ب.ظ

هستند کسانى که از شدت دلتنگى به کما رفته اند، حرف نمیزنند، راه میروند، نفس میکشند ولى چیزى حس نمیکنند، فقط فکر میکنند... فکر میکنند و فکر میکنند...

بالاخره یه روز خوب میاد

بنده سه‌شنبه 22 مرداد 1392 ساعت 10:12 ب.ظ

آرزو دارم همیشه آرزوهای زیبا داشته باشی
برای همه ی مردم دنیا و
برای خودت

ممنونم ازتون
انشاالله که آرزوهای هیچکسی آرزو نمونه

مـــــــرد سه‌شنبه 22 مرداد 1392 ساعت 10:19 ب.ظ

آرزویم همه خوشبختی توست ...!

ممنونم
من هم براتون بهترین هارو آرزو میکنم

طاهره چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 02:29 ب.ظ http://2charkhe.blogsky.com/

:)

نگاه پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 12:24 ق.ظ

جاذبه ی عجیبی دارید هستی خانوم
همه ی بچه هایی که توی کوچه پشتی(به ول حدیث جون) باهاشون آشنا شدم برام جذابن

ممنونم نگاه عزیزم
نظر لطفته واقعا

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 12:26 ق.ظ

اون قول بودا قاف ص.کلیدم سفته!احساسات متفاوتی بهش دارم خب !

متوجه شدم عزیزم
اشکالی ندارهنگاه جان

هدی چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 08:32 ب.ظ http://aftabgardantarin.blogfa.com

سلام عزیزم
خوبی بانو؟

سلام هدی جان
ممنونم عزیزم
شما خوبی؟ همه چی خوبه ؟

نسترن پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 09:33 ق.ظ

چراپست جدید نمی زارین؟؟؟؟؟

نسترن خانم مطلب خوبی ندارم
انشاالله پیدا میکنم

نسترن شنبه 2 شهریور 1392 ساعت 12:18 ق.ظ http://www.lahzeha90.mihanblog.com

کم کم یاد خواهی گرفت این را که عشق تکیه کردن نیست،و رفاقت اطمینان خاطر.و یاد می گیری هدیه ها معنی عهد و پیمان نمیدهند.کم کم یاد میگیری که حتی نور خورشید میسوزاند اگر زیاد آفتاب بگیری.باید باغ خودت را پرورش دهی به جای اینکه منتظر کسی باشی تا برایت گل بیاورد،یاد میگیری میتوانی تحمل کنی که محکم باشی پای هر خداحافظی ،و یاد میگیری خیلی می ارزی...

زیبا بود
ممنونم نسترن خانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد