پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

مار و پله

یادتان باشد هیچ وقت در زندگی ؛
نقش نیشهای مار " مار و پله " را بازی نکنید ...

شاید دیگر توان دوباره بالا آمدن از نردبان را نداشته باشد ،
همان کسی که به شما اعتماد کرده بود ...
  

نظرات 3 + ارسال نظر
rashed پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 01:04 ق.ظ

salam man hamishe be webeton sar mizanam har roz postahaton khili ziba v ghashangan khili

سلام
نظر لطف شماست
ممنونم که وقت میذارین

p.t پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 08:29 ب.ظ

slam hasti khanum mehraboun...
khubin?
deltangetoun shodim...
shad bashid va movafagh dar kenar hamsare mohtarametun...

سلام P.T عزیز
ممنونم دوست خوب من
منم خیلی دلم براتون تنگ شده
بازم ممنون
منم براتون بهترین آرزو هارو دارم

مهیا یکشنبه 6 بهمن 1392 ساعت 08:54 ب.ظ

سلام
ممنونم بابت پستای قشنگ و زیباتون
با اجازه من چند باری جمله های قشنگتونو کپی کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد