پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

خسته

این روزا نمیدونم چم شده

همش دلم میگیره ...

قبلنا فقط جمعه ها دلم میگرفت اما الان روزای هفته واسم هیچ فرقی نداره

تموم روزارو همینطوریم


خیلی خستم ، خسته ی خسته ...


نظرات 2 + ارسال نظر
گیتی جمعه 19 خرداد 1391 ساعت 11:31 ب.ظ

سلام

خسته نباشی

میدونی شدی عین اون روز های من که خیلی خسته بودم

هم جسمی هم روحی

میدونی یه چیزی کمه

سلام عزیزم
خستگیه من فقط روحیه
آره یه چیزی کمه ، خیلی کم ...

دریا شنبه 20 خرداد 1391 ساعت 02:42 ق.ظ http://azjensebaran.blogsky.com

عزززززززززززززززززززززیزم
به ناراحتی و اندوه نبینمت هیچ وقت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مبادا قدرتتو از دست بدی؟
قوی باش و به خودت ارامش بده
آرووووووم میشی
و این نیز بگذرد
پس نگران نباش
و به هیچ چیز فکر نکن
مراقب خودت باش
پست بعدی شاداب ببینمت

ممنون از هم دردیت
و این نیز گذشت عزیزم
تو هم مواظب خودت باش
بازم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد