پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

سمندون

یادش بخیر

چقدر این کارتون رو دوست داشتیم ...




نظرات 5 + ارسال نظر
دریا شنبه 3 تیر 1391 ساعت 02:58 ب.ظ http://azjensebaran.blogsky.com

آره هستی جون......
واقعا یادش بخیر....
منم خیلی دوست داشتم ....

سمندون مثلا یه دیو بود اما خیلی دوست داشتنی بود
پرنیان هم خیلی سمندون رو دوست داشت
این پست مخصوص پرنیان ِ عزیزمه

سارا شنبه 3 تیر 1391 ساعت 07:12 ب.ظ

سلام هستی جون
یادش بخیر
اوایل ازش خوشم نمی اومد
ولی بعد یه مدت دیدم دیو دوست داشتنی هست.

سلام سارا جون
من که عاشقش بودم
شما سارا با نقطه ای دیگه؟؟؟؟؟

پرنیان پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 12:24 ق.ظ

سلام هستی جون.نمیدونی چقدر خوشحالم که عکس سمندون جونو گذاشتی
خیلی از دیدنش ذوق کردم.دیگه خودت میدونی که کارتون مورد علاقم بود.
دستت درد نکنه عزیزم.مرسی مرسی.از دیدن عکسش خیلی شاد شدم.ایشالا خدا روحشو شاد کنه.

سلام پرنیان جون
میدونستم خوشحال میشی ، منم خوشحال میشم که خوشحال میبینمت
انشاالله که خدا بیامرزدشون

ریحانه پنج‌شنبه 5 مرداد 1391 ساعت 09:51 ب.ظ

مال چه سالیه؟
من یادم نمیاد هستی...

دقیق یادم نمیاد چه سالی
اما جمعه ها صبح پخش میشد
خیلی برنامه ی جالبی بود
وای چقدر دوست دارم دوباره ببینمش

مرجان چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 02:51 ب.ظ

نه هستی جون من خیلی ازش بدم میومد میترسیدم ازش جالبه که هنوزم میترسم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد