پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

میلاد حجت خدا

گویند کسان که روز عید آمده است

این نکته بطبع من بعید آمده است

روزیست به ما عید که گویند همه

زان یار سفرکرده نوید آمده است

میلاد حجت خدا ، دوازدهمین ساغر الهی بر منتظران جمالش مبارک باد . . .


نظرات 3 + ارسال نظر
سارا... چهارشنبه 14 تیر 1391 ساعت 10:38 ب.ظ

سوسوی ستارگان آسمان در التهاب انتظار فرج توست
پس بیا و آسمان و زمین را گلستان کن که این خانه ، خانه توست.

اعیاد شعبانیه تبریک میگم.

عیدت مبارک عزیزم
بهترین هارو برات آرزو میکنم

نویدی پنج‌شنبه 15 تیر 1391 ساعت 07:03 ق.ظ http://meraj14.mihanblog.com/post/129

اگر دلهایمان تاریک و ظلمانی نمیگردید
امامت هم عیان میگشت و پنهانی نمگردید
به قدر تشنگی گر تشنه امر فرج بودیم
خدا داند فرج اینگونه طولانی نمیگردید
با سلام
مطلبتان قشنگ بود استفاده و لذت بردم
عید بزرگ ولادت منجی عالم بشریت صاحب و آقایمان را بر شما تبریک گفته با یک نامه نوشته بر باد بروزم وقت کردید به ما هم سر بزنید.
پاینده و پیروز باشید

سلام
متشکرم از لطفتون
من هم این عید بزرگ رو بهتون تبریک میگم
و براتون آرزوی بهترین هارو دارم

گلنوش پنج‌شنبه 15 تیر 1391 ساعت 12:17 ب.ظ

سلام هستی جونم
منم این عید رو تبریک میگم دوستم

سلام گلنوش عزیزم
من تولد امام زمان رو بهت تبریک میگم
و امیدوارم هر چیزی که از خدا میخوای رو عیدی بگیری
موفق باشی دوست خوبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد