پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

فریب

هر وقت یکی رو فریب دادی

قبل از اینکه فکر کنی چقدر احمق بود ،

فکر کن چقدر بهت اعتماد داشت ...



نظرات 4 + ارسال نظر
رها پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 06:30 ب.ظ http://idea90.blogsky.com

سلام دوست خوبم
بدتر از فریب دیگران فریب دادن خود است.
شاید بتوان دیگران را فریفت اما از اینکه خودرا فریب دهم می ترسم.
یک پیشنهاد به دوست خودم
عکسها را در صفحه اول کار کن چون تا مطلبی جلب توجه نکنند مخاطب سراغ ادامه مطلب نمی رود.
موفق باشی.

سلام رها خانوم
ممنونم از راهنماییتون
حق باشماست
شاید من خودم هم اگه وبلاگی همیشگی نباشه که ازش بازدید میکنم خیلی سراغ ادامه ی مطلب نرم
اما چون عکس زیاد میذارم واسه مطالبم ، و از اونجایی که از شلوغی خوشم نمیاد به خاطر همون عکس هارو تو ادامه ی مطلب میذارم
بازم ممنون از پیشنهادتون
من هم براتون آرزوی موفقیت میکنم

ری را پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 08:00 ب.ظ

سلام.
من فکر می کنم فریب که همریشه با فریفتن است قبل از مرحله اعتماد سازی اتفاق می افتد و اگر بعد از اون باشه اسمش فکر کنم خیانت باشه نه فریب!!!

الان مردم دیگه همدیگر رو فریب نمی دهند چون اصطلاحاً میگن "همه زرنگ شدن" بلکه بیشتر به همدیگه خیانت می کنند

از همین رو چون آدمی یه ذره اعتماد رو همیشه به خودش داره....فکر کنم درست نباشه اسم فریب گذاشت بر کجروی های درونی اش و بهتر است بگوییم دروغ می گیم به خودمون!

سلام
درسته
به هر حال چه دروغ گفتن ، چه فریب دادن ، چه خیانت کردن اعمال پسندیده ای نیستن
بهترین عمل راستی و درستی و صداقته

آوردن این جمله هم اینجا خالی ار لطف نیست
آدمی ناتوان ترین موجود جهان است بویژه در برابر خودش . هیچ کس بهتر از خود انسان نمی تواند خودش را فریب دهد ، هر کس نیمی از عمرش را در فریب دادن خود تلف می کند ... "آبراهام لینکلن"

دریا جمعه 23 تیر 1391 ساعت 02:16 ب.ظ http://azjensebaran.blogsky.com

سلام
چقدر درست و حقیقت بود عزیزم
همینطوره واقعا
کاش یکمی بیشتر فکر میکردیم
اما دریغ که دنیا انقدر به سمت پلیدی پیش رفته که کمتر کسی به اعتماد فکر میکنه

سلام دریای عزیزم
واقعا همینطوره
دنیای بدی شده

رها شنبه 24 تیر 1391 ساعت 05:52 ب.ظ http://idea90.blogsky.com

هستی جون
یعنی وبلاگ من شلوغه؟آخه من گل وبلبل خیلی دوست دارم

نه دوست خوبم
اتفاقا من وبلاگت رو خیلی دوست دارم قالب قشنگی هم داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد