پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

بادبادک

به تو پرواز را آموختم و رهایت کردم تا ستاره ی دنباله دار باشی ...

کاش با تو از عشق می گفتم تا بیاموزی کمی وفادار باشی!

بادبادک کوچک من ...


نظرات 2 + ارسال نظر
آینه ی نابینا چهارشنبه 1 شهریور 1391 ساعت 08:44 ق.ظ http://ayeneyenabina.lxb.ir

هرگز نفهمیدم
فراموش کردن درد داشت
یا فراموش شدن !

به هر حال ...
دارم فراموش میکنم
فراموش شدنم را

سلام دوست عزیز !
متن هات انصافن زیبا و دلنشینن .
البته اگه اسمش رو بذاریم طرح بهتره .
شاد باش و شاد زی .

سلام
ممنونم نظر لطفتونه
این متن ها نوشته های خودم نیستن
من هم براتون آرزوی موفقیت و سربلندی میکنم

هدی چهارشنبه 1 شهریور 1391 ساعت 09:05 ب.ظ http://aftabgardantarin.blogsky.com

ما را کبوترانه وفادار کرده است
آزاد کرده است و گرفتار کرده است

بامت بلند که دلتنگی ات مرا
از هرچه هست غیر تو ... بیزار کرده است ...

ممنونم عزیزم
خیلی قشنگ بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد