پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

مهربانی

بگذار اکثر اوقات دیگران فکر کنند حق با آن‌هاست ؛

به جای اثبات خود ، مهربان بودن را انتخاب کن ...


 

نظرات 6 + ارسال نظر
زهـرا پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 10:16 ب.ظ http://anywherewithu.blogsky.com/

روز آخر چقدر عرفانی ست
چشمهایم عجیب بارانی ست
عطر جنت تمام شد، افسوس
آخرین لحظه های مهمانی ست

عباداتتان قبول حق
عید فطر خجسته باد

سلام زهرا جان
ممنونم دوست من عبادات شما هم قبول
امیدوارم بهترین هارو عیدی بگیری

سارا... جمعه 18 مرداد 1392 ساعت 04:34 ب.ظ

سلام هستی عزیزم تازه از نوشتهای انشا بچه ها فهمیدم
خیلی خیلی خوشحال شدم امیدوارم در کنار هم خوشبخت باشید
عیدتم مبارک عزیزم

سلام سارای عزیزم
ممنونم دوست من
منم برات آرزوی خوشبختی و سلامتی دارم
عید شما هم مبارک
امیدوارم بهترین ها رو از خدا عیدی بگیری

مـــــــرد شنبه 19 مرداد 1392 ساعت 11:53 ق.ظ

بسیار زیبا .. وبلاگ شما فوق العاده ست براتون آرزوی موفقیت روز افزون دارم ... ممنون

ممنونم نظر لطفتونه
من هم براتون آرزوی موفقیت میکنم

آرام یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 03:36 ب.ظ

سلام هستی جان
عیدت مبارک.
طاعاتت قبول..
چه جمله قشنگی!!! واقعا درسته.. این جوری دیگه مبور نیستی روح و روانتو خراب کنی..

سلام آرام عزیزم
عید شما هم مبارک
عبادات شما هم قبول باشه انشاالله
امیدوارم بهترین هارو از خدا عیدی بگیری

عباس دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت 09:58 ق.ظ http://fata110hoo.blogsky.com

سلام به زیبایی روح پاکت
جمله زیبایی بود دیشب یکی داشت میگفت عباس خیلی خونسرده سریع دخترش گفت مجبوره ، یه نگاه معنی داری کردم و گفتم صبر ربطی به اجبار ندارد و ایمان هم ربطی به خونسردی .
پس بگذار دیگران هر چه میخواهند فکر کنند .
من منتظر نگاه مهربانت هستم به وبم یه سری بزن .
حقیر سرتاپا غفلت

سلام
نظر لطف شماست ممنون

چشم اگه فرصت کنم حتما سر میزنم

ساوا پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 04:53 ب.ظ

آفرین
این دقیقا همین کاری است که من این روزها انجام میدهم

آفرین به شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد