پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

قدرت کلمات

کلمات شما قدرت دارند !

عاقلانه از کلماتتان استفاده کنید ...


 

نظرات 28 + ارسال نظر
دنیای دو نفره شنبه 7 دی 1392 ساعت 01:25 ق.ظ http://arezooyemohammad1391.blogfa.com

آره واقعا همینطوره
ممنون بابت پست خوبتون.
چرا کم شده فعالیتتون؟؟؟

ایرج شنبه 7 دی 1392 ساعت 08:47 ق.ظ http://numbernext.blogfa.com

تو به آرامی آغاز به مردن می کنی
اگر برای مطمئن در نامطمئن خطر نکنی،
اگر ورای رویاها نروی،
اگر به خودت اجازه ندهی
که حداقل یک بار در تمام زندگی ات
ورای مصلحت اندیشی بروی...

به آرامی آغاز به مردن می کنی
اگر برده عادات خود شوی،
اگر همیشه از یک راه تکراری بروی...
اگر روزمرگی را تغییر ندهی
اگر رنگ های متفاوت به تن نکنی،
یا اگر با افراد ناشناس صحبت نکنی.

تو به آرامی آغاز به مردن می کنی
اگر از شور و حرارت،
از احساسات سرکش،
و از چیزهایی که چشمانت را به درخشش وامی دارند،
و ضربان قلبت را تندتر می کنند،
دوری کنی...

یاقوت سبز پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 08:27 ق.ظ http://1yaghoot.blogfa.com/

سلام،
زیبا بود،
به بنده هم سر بزنید .
بدرود

ایرج پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 09:36 ب.ظ http://numbernext.blogfa.com

ادعا نمی کنم که همیشه به یاد دوستانم هستم ولی ادعا می کنم که لحظاتی که به یادشون نیستم هم دوستشون دارم.

آرام جمعه 13 دی 1392 ساعت 03:08 ب.ظ

بازم بامحتوا..
خوبی هستی جان؟

دریا چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 01:22 ب.ظ

سلام عزیزم
امیدوارم که خوب باشی
با شعر جدیدم اپم و برگشتم

zahra جمعه 18 بهمن 1392 ساعت 09:36 ق.ظ http://www.zahra7431.loxblog.com

وب خوبی داری به منم سربزن با تبادل لینک هم موافقم.[قلب][گل]

خیال یکشنبه 20 بهمن 1392 ساعت 11:29 ب.ظ

سلام هستی
خوب هستید؟
قاصدک خیلی میدوستم
ولی نئیدونم چرا کلمات من دیگه جون ندارن از بس که...
خیلی دیر اومدم وبت، ببخشید خوووووو
آخه بعد از نصب ویندوز جدید آدرست پاک شده بود
الان از تو وبلاگ بچنیا پیدات کردم
حالم جا بیاد بازم میام
فعلا

فهیمه دوشنبه 21 بهمن 1392 ساعت 08:54 ق.ظ

ببخشید با اجازتون چندتا از متناتونو داخل وبلاگم کپی کردم

هنگامه جمعه 16 اسفند 1392 ساعت 08:07 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

سلام دوست خوبم داشتم توی وبم میچرخیدم ک مامنتای قبلی شما را دیدم خیلی از دوستان دیگه وبلاگشون تعطیل شده خوشحال شدم ک شما هنوز هستی

هنگامه جمعه 16 اسفند 1392 ساعت 08:08 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

سلام دوست خوبم داشتم توی وبم میچرخیدم ک مامنتای قبلی شما را دیدم خیلی از دوستان دیگه وبلاگشون تعطیل شده خوشحال شدم ک شما هنوز هستی

شقایق سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 10:38 ب.ظ http://hiichestan.blogfa.com

ﺍﻋﺘﯿﺎﺩ ﻫﻢ ﺩﻟﯿﻞ ﺯﯾﺒﺎﯾﯽ ﺳﺖ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺮﺩﻥ...

ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﺗﺰﺭﯾﻖ، ﻫﻮﺍﯼ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﺪ …!

دور افتاده... چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 06:53 ق.ظ http://doroftadeh.blogsky.com

دوست گرامی خیلی از نوشته های شما لذت بردم... اگر اجازه بدید میخوام خواهش کن وبلاگتون رو لینک کنم تا بتونم بیشتر از قلمتون لذت ببرم...

بهناز پنج‌شنبه 7 فروردین 1393 ساعت 03:23 ب.ظ

سلام دوست گرامی!
مطالب وبلاگتون بسیار عالی و قابل استفاده می باشد . موفق باشید .

فاطی پنج‌شنبه 8 خرداد 1393 ساعت 06:22 ب.ظ http://baran761300.blogsky.com

دلتنگتم بی معرفت

من یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 10:17 ب.ظ

خانم هستی خجالت نمیکشی پپپپس کجااااااااااااااااااااااااایی هان جواب بده بی معرفت ببووووق

نیما و دریا جمعه 3 مرداد 1393 ساعت 04:36 ق.ظ http://taranombaran92.persianblog.ir/

تمام خوبی ها را برایت آرزو می کنم ، نه خوشی ها را
زیرا خوشی آن است که تو می خواهی
و خوبی آن است که خدا برای تو می خواهد

نیما و دریا دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 06:48 ب.ظ http://taranombaran92.persianblog.ir/

خدایا
عید است و دلم خانه ویرانه، بیا / این خانه تکاندیم ز بیگانه ، بیا
یک ماه تمام مهیمانت بودیم / یک روز به مهمانی این خانه بیا
عید فطر بر شما مبارک

نیما و دریا سه‌شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 10:18 ب.ظ http://taranombaran92.persianblog.ir/

تنها چیزی که از فردا میدانم این است که خدا قبل از خورشید بیدار است از او میخواهم که قبل از همه در کنار تو باشد و راه را برایت هموار کند !

:| چهارشنبه 5 شهریور 1393 ساعت 11:51 ق.ظ

نامه اسرار آمیزی به نام شانس

سلام
شاید فکر کنید گفته‌های آن کاملاً غیرعقلانی است ولی چیزی را که می‌بینید نمی‌توان انکار کرد!! شاید نتیجه آن، فقط و فقط حاصل انرژی مثبت میلیونها آدمی باشه که انرژیشون رو بدرقه این نامه کرده‌اند...
این نامه از روی شانش برای خوش شانسی شما فرستاده شده است. نسخه اصلی علیرغم اینکه مدعی می‌شوند در کشور انگلستان می‌باشد در ونزوئلا نزد یک دختر دانشجو که نامش ماریاست می‌باشد و ارسال کننده اصلی آن هم ماریا می‌باشد و این نامه توسط یکی از مهندسین ایرانی که در یکی از پروژه‌های شرکت های ایرانی که در آنجا مشغول به کار بود به صورت اتفاقی در یک ایمیل کاری از دوست و همکار ونزوئلائیش دریافت شد و او نیز به همه دوستان خود که تعداد زیادی از آنها نیز در ایران بودند ارسال کرد و دوست به دوست به دست شما رسیده است.
این نامه تا کنون طبق اخبار رسمی مایکروسافت، از 15 ماه گذشته تا کنون 49 بار در دنیا به 9 زبان چرخیده است. و افرادی که نامشان در این نامه هستند همه دارای هویت واقعی می‌باشند.
شانس برای شما فرستاده شده است. شاید در دور بعد، نام شما هم به عنوان یکی از این افراد در این نامه قید شود. ظرف مدت کمتر از سه روز پس از دریافت این نامه اخبار خوشی را دریافت خواهید نمود.
این شوخی نیست. با ارسال آن شما خوش شانسی خواهید آورد. پول نفرستید، کپی‌ها را برای اشخاص بفرستید که فکر می‌کنید به شانس احتیاج دارند. این نامه را نگه ندارید. این نامه باید ظرف مدت 96 ساعت ازدست شما خارج شود. یک وکیل بلژیکی می گوید: نود و دو هزار یور بابت حق‌الوکاله‌ام دریافت نمودم ولی احساس می‌کنم چون این زنجیر را شکستم آن را از دست دادم.
در همین حال در اسکاتلند یوهان کی می‌گوید: به دلیل اینکه این نامه را به جریان انداختم 3 روز بعد توانستم در بزرگترین قرعه‌کشی، هدیه بیمه عمر خود را قبل از موعد به ارزش یک میلیون دلار دریافت کنم.
در ایران شخصی به نام شیما حیدری می‌گوید: زمانی که این نامه به دستم رسید ابتدا زیاد توجهی نکردم. آن روزها من کمی نگران، کم حوصله و وضعیت مالی زیاد مناسبی هم نداشتم و زمانی که این نامه به دستم رسید، حدوداً اوایل ماه آگوست سال 2009 میلادی بود که بعد از مدتها ایمیلم را باز کردم؛ اول زیاد توجهی نکردم اما بعد که این نامه را خواندم برایم جالب بود. حتی تا اینقدر جالب بود که بار انرژی مثبت خاصی برایم داشت. من آن را برای کلیه دوستانم ارسال کردم و دو روز بعد از آن فکر بکر و نویی به سرم زد و اولین کاری که کردم رفتم یک DOMAIN به نام ثبت کردم. همین ایده و فکر که بعد از دریافت این نامه به ذهنم رسید، منتج به رونق خارق‌العاده به فعالیت‌های اقتصادی من شد که الان ارزش میلیونی بالایی دارد و حتی توانستم به خیلی از دوستانم نیز در این رابطه کمک شغلی و مالی کنم و من رو خیلی مشهور و ثروتمند کرد.
شخصی دیگر به نام داریوش محمودی نیا در روز دوشنبه صبح در ساعت 9:50 دقیقه این پیام را دریافت نمود و بلافاصه آن رابرای 20نفر فرستاد این گونه که آقای محمودی نیا میگویند:پس از فرستادن پیام برای 20نفر 4روز بعد دقیقا همان ساعت
در یک همایش شرکت نمودم وبرنده ی یک خودروی پراید شدم همان روز جمعه در قرعه کشی همراه اول برنده ی 100 ملیون تومن پول نقد شدم واین باعث شد که وضع مالی مان از همان چندان بهتر شود پس اعتقاد تونو به این پیام مصبت کنید وشانس خودتونو امتحان کنید
در این مورد خیلی افراد به این نسخه اعتقاد دارند و برایشان شانس آورده.
تینو یک نقاش معروف محلی هلندی می‌گوید: من و شاگردانم آرزو می‌کنیم یکبار دیگر این نامه به دست ما بصورت اتفاقی برسد. چون یکبار که رسید این کار شانس بالایی برای ما داشت و توانستیم از این راه با خیلی از آدمها در مورد کارمان دوست بشویم.
این اتفاق برای شما هم خواهد افتاد به شرط آنکه شما هم به نوبه خود آن را برای دیگران، حداقل برای همه دوستانتان ارسال نمایید.
حتما 20 کپی بفرستید و ببینید که ظرف مدت 4 روز چه اتفاقی می‌افتد. این زنجیره از ونزوئلا شروع شد و این نامه از مارایا پیگیری و به ژوهان مرد خیری در آمریکای شمالی نوشته است. او دانشجوی مهندسی مکانیک است و شاغل. از آنجا که این کپی باید در سراسر جهان بگردد شما باید 20 کپی تهیه نموده و برای دوستان و همکارانتان بفرستید پس از چند روز شما یک سورپریز دریافت خواهید نمود. این یک حقیقت است حتی اگر شما یک شخص خرافاتی نباشید. حداقل به این باور داشته باشید که در آن نامها و هویتهایی وجود دارد که قابل استناد و دسترسی بوده و می‌توان با آنها مکاتبه نمود که این موضوع را تصدیق کنند.
پال سینگ کارمند اداری یک بانک در نپال این ایمیل رادریافت نموده ولی فراموش کرد که این نامه را باید ظرف مدت 96 ساعت ارسال کند. او شغلش را از دست داد؛ کمی بعد نامه را پیدا کرد و 200 کپی ایمیل ارسال نمود و ظرف مدت چند روز شغل بهتری بدست آورد.
بخوانید و فقط پاک نکنید.

اگر باور کنید چیزی از دست نمی دهید.
انتخاب با شماست!!!
کافیست ایمان داشته باشید!
" متن نامه "
به نام صاحب شانس
"دوست من، با نگاه به این نامه شما ابتدا به یاد خالق عشق باشید و این نامه را زمانی که دریافت می‌کنید به آنچه دوست دارید دست پیدا خواهید کرد. فکر کنید و کسی را که دوست دارید و میدانید گرفتار است با قلبتان برایش دعا کنید تا مشکلات او از طرف خداوند به واسطه شما حل گردد و بعد یک اتفاقی که انتظارش را می‌کشید و حتی تصورش را نمی‌کنید برایتان اتفاق خواهد افتاد.
با دعا برای آن دوست، برکت بیشتر برای شما خواهد رسید!
این یک راز است... راز بقاء انرژی... رازی که در فیزیک و
متافیزیک به قانون بقاء انرژی شهرت یافته است...."

نیما و دریا جمعه 28 شهریور 1393 ساعت 06:07 ب.ظ http://taranombaran92.persianblog.ir/

گـــاهــی اوقــــــات بــایـــدسـَـــرتو بگیـــــری بــــالا، دستــــاتــو بـــــزاری تـــــو جیبـــــت،بـــــری...
فقــــط بـــــری تـــا بـــرسی بــه بینهــــــــــــــایــــت....

نیما و دریا جمعه 28 شهریور 1393 ساعت 06:31 ب.ظ http://taranombaran92.persianblog.ir/

زیباترین حکمت دوستی ، به یاد هم بودن است ، نه در کنار هم بودن . . .

darya دوشنبه 17 آذر 1393 ساعت 04:03 ب.ظ

لینک مقاله



http://s5.picofile.com/file/8156000542/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%AF%D8%A7%D9%85_%D9%86%DB%8C%D8%B1%D9%88%DB%8C_%DA%A9%D8%A7%D8%B1_%D9%81%D9%86%D8%A7%D9%88%D8%B1%DB%8C_%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7%D8%A7%D8%AA_%D9%88_%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA_%D8%AF%D8%B1_%D9%85%D8%A7%D9%84%D8%B2%DB%8C.docx.html




http://s5.picofile.com/file/8156000734/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%AF%D8%A7%D9%85_%D9%86%DB%8C%D8%B1%D9%88%DB%8C_%DA%A9%D8%A7%D8%B1_%D9%81%D9%86%D8%A7%D9%88%D8%B1%DB%8C_%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7%D8%A7%D8%AA_%D9%88_%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA_%D8%AF%D8%B1_%D9%85%D8%A7%D9%84%D8%B2%DB%8C.pdf.html





یکی پی دی اف هستش
و اون یکی ورد
موفق باشی

بهار شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 04:53 ب.ظ

سلام هستی. خوبی؟ منو میشناسی؟ بهارم. خیلی وقت پیشا میومدم وبت. تا اینکه به کلی یادم رفت بخاطر روزمرگیها. اما عزیزم انگاری خودتم خیلی وقته نیستی؟!!!

بهار شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 04:53 ب.ظ

سلام هستی. خوبی؟ منو میشناسی؟ بهارم. خیلی وقت پیشا میومدم وبت. تا اینکه به کلی یادم رفت بخاطر روزمرگیها. اما عزیزم انگاری خودتم خیلی وقته نیستی؟!!!

آرام شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 04:58 ب.ظ

هستی جان اشتباه شد آرام هستم. خودمم یادم رفته بود. دلم خیلی برات تنگ شده. کجایی خانم گل؟ چرا نمیای؟

نگاه پنج‌شنبه 27 دی 1397 ساعت 02:16 ب.ظ

سلام
دلم برات تنگ شده هستی خانوم
خوبی؟
دلم میخواد خوب باشی هم خودت هم خانوادت

نگاه دوشنبه 27 خرداد 1398 ساعت 05:29 ب.ظ http://negahekohestan.blogsky.com

سلام
نظر قبلیمو کپی کنی انگار کن نظر همین الانمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد