پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

نفس

آبرویم را میبرد ،

وحشی میشود ...

وقتی تو می آیی

باید در سینه حبسش کنم

                            نفسم را ...


... دوستت دارم

" دوستت دارم "
این خلاصه ی تمام شعرهای عاشــــقــانـه ی دنیاست !!!


ادامه مطلب ...

این روز ها

این روز ها
تمام زندگی آدم ها دارد بو میگیرد
بوی دل بستگی های پنـــــــــهانی ...


دوست واقعی

یک نفر گفت : اونی که ازتو سوءاستفاده می کنه دوستت نیست پس نگران از دست دادنش نباش، دوست واقعی همیشه کنارت می مونه ...

دلم دوست واقعی می خواد

امرسون میگه :

وقتی انسان دوست واقعی دارد که خودش هم دوست واقعی باشد .

شاید من دوست واقعی نبودم ...


دست های خالی

خداوندا

دست هایم خالی است

و دلم غرق در آرزوها ،

یا به قدرت بیکرانت دستانم را توانا گردان ...

یا دلم را از آرزوهای دست نیافتنی خالی کن ...

آمین...


ادامه مطلب ...

لعنت بر بغض

خندیدن خوب است ،

قهقهه عالی است ،

گریستن آدم را آرام می کند ،

اما ...

لعنت بر بغض ...


ستاره

گمان کردیم

چراغ های حقیر شهرمان ،

زیباتر از ستارگان آسمان شب های اجدادیمان است

و شاید ...

همین گمان واهی بود که

آسمان شهرمان را خالی از

                                ستاره کرد ...


ادامه مطلب ...

خط فاصله

معلم می دانست فاصله ها چه به روزمان می آورند

که به خط فاصله می گفت:

"خط تیره"


پرواز

خدایا ...  

دلم پرواز می خواهد 

به سمت تو باشد ،  

که چه بهتر ...


ادامه مطلب ...

پنجره

جانی کوچولو با پدر و مادر و خواهرش سالی برای دیدن پدربزرگ و مادربزرگ رفته بودن به مزرعه. مادربزرگ یه تیرکمون به جانی داد تا باهاش بازی کنه. موقع بازی جانی به اشتباه یه تیر به سمت اردک خونگی مادربزرگش پرت کرد که به سرش خورد و اونو کشت .
جانی وحشت زده شد ...
لاشه رو برداشت و برد پشت هیزمها قایم کرد. وقتی سرشو بلند کرد دید که خواهرش همه چیزو دیده ولی حرفی نزد.
ادامه مطلب ...

روزمرگی عین مردن است

برای بهترین دوستانم :

به درد و دل دیگران با دقت گوش بده !

سوار تاکسی شدی بلند سلام کن !
چون ...
هر جا وایستی ، مردی !!!
زنده باش ، زندگی کن !


ادامه مطلب ...

... معجزه

خــــدایـا !

من اینجا دلم

ســــخت

"معجــزه" میــخواهد

و تو انگار ...

همه ی معجزه هایت را

نگاه داشته ای

برای "روز مبادا .."


توانایی

هر کسی یک نابغه است ...

اما اگر یک ماهی را از روی توانایی او برای بالا رفتن از درخت مورد قضاوت قرار دهید ،

همه عمر خود را با این باور زندگی خواهد کرد که یک کند ذهن است !

"آلبرت اینشتین"


عشق

دختر 5 ساله ای از برادرش پرسید معنی عشق چیست ؟

برادرش جواب داد :
عشق یعنی تو هر روز شکلات من رو از کوله پشتی مدرسه ام بر میداری
و من هر روز باز هم شکلاتم رو همونجا میذارم  ...

... تقویم

دلم را به آمدن کدام روز خوش کنم ؟

وقتی در تقویم زندگی من ،

هیچ روز شادی بدون تو وجود ندارد ...


دریا

عجیب است دریــــــــــا !

همین که غرقش می شوی

پس می زند تو را ...

درست مثل بعضی از آدم ها . . . !


ادامه مطلب ...

عید مبعث

ستاره ای بدرخشید و ماه مجلس شد
دل رمیده ما را انیس و مونس شد
نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت
به غمزه مسئله آموز صد مدرس شد
بعثت پیامبر اکرم (ص) مبارک باد


ادامه مطلب ...

و التین و الزیتون

وَالتِّینِ وَالزَّیْتونِ
خداوند در سوره "تین" (انجیر) به این میوه قسم خورده است و دانشمندان دین‌ پژوه می‌گویند احتمالاً علت آن است که انجیر، یکی از میوه‌های همه چیز تمام است و کلکسیونی از املاح و ویتامین‌ها دارد؛ لذا مورد توجه خاص قرآن قرار گرفته است.
اما این سوگند، ویژگی ظریف دیگری هم در بر دارد که موجب مسلمان شدن یک تیم تحقیقاتی ژاپنی شده است.


ادامه مطلب ...

باید رفت

گاهی نباید ناز کشید
نباید آه کشید
نباید انتظار کشید
نباید درد کشید
نباید فریاد کشید

فقط باید دست کشید و "رفــــــــــــــــــــت ..."


درک

آنچه آدم ها را در کنار هم نگه می‌ دارد
شباهت هایشان نیست ؛

درک و شعورشان است نسبت به تفاوت هایشان ... !