پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

شجاع باش

شجاع باش ...


حتی اگر نیستی وانمود کن که هستی !

هیچکس نمی تواند تفاوت بین این دو را تشخیص دهد ...

"جکسن براون"


... تو

تـــــــــــــــــــــــو
همان شقایق معروف سهرابی
تا تــــو هستی

زندگــــــــی باید کرد ...


ادامه مطلب ...

کودک غریبه

ای کاش

آن نام را دوباره پیدا کنم

ای کاش ...
آن کوچه را دوباره ببینم

آنجا که ناگهان

یک روز نام کوچکم از دستم افتاد
و لابه لای خاطره ها گم شد
آنجا که یک کودک غریبه
با چشم های کودکی من نشسته است
از دور ...
لبخند او چه قدر شبیه من است !

"قیصر امین پور"


ادامه مطلب ...

امید

خدا در مکان های دو از انتظار ؛

به دست افرادی دور از انتظار ؛

و در مواقعی تصور ناپذیر ؛

معجزات خود را به انجام می رساند ...


برای آن مهربان ِ توانا ، غیرممکن وجود ندارد !...


همیشه ، همیشه و همیشه امیدی هست ...

 
ادامه مطلب ...

بهترین ها

بهترین ها آرزوی من برای توست ... هرآنچه که لبخندی برایت به ارمغان داشته باشد ...



(این آرزوی زیبا رو دوست عزیزم هدی تو قسمت نظرات گذاشتن

ازشون ممنونم و من هم براشون بهترین آرزو هارو دارم

امیدوارم شما هم ازش لذت ببرین)


... دوست داشتن

دوست داشتن :
زبان ، زمان ، راه ، دلیل و نشانه نمیخواهد

دوست داشتن ، دل می خواهد
و یک "من" میخواهد و یک "تو" ...

ادامه مطلب ...

سلامی دوباره

سلام دوست های خوبم

من بعد از یه مدت نسبتا طولانی برگشتم

تو این مدت درگیر قشنگ ترین اتفاق زندگیم بودم

توی این مدت به نت دسترسی نداشتم

اما از امروز دیگه نت دارم


امیدوارم بتونم باز هم وبلاگ رو ادامه بدم

22 اردیبهشت هم وبلاگم 1 ساله شد

از شما هم ممنونم که توی این مدت وبلاگ رو تنها نذاشتین ...


برای همتون آرزوی بهترین ها رو دارم

امیدوارم خیلی زود شاهد بهترین اتفاقات توی زندگیتون باشین .


شاد و سلامت باشین انشاالله