پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

یلدا

یلدا یعنی زندگی آنقدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را باید جشن گرفت ...


یلداتون مبارک


امیدوارم شب خوبی داشته باشین ...


نظرات 8 + ارسال نظر
آرام شنبه 30 آذر 1392 ساعت 09:36 ب.ظ

یلدای تو هم مبارک هستی جان..

ممنونم دوست مهربونم

هدی یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 02:19 ب.ظ

سلام عزیزم
یلدای گذشته ت مبارک ...
دلم واست تنگ شده بود ...
شاد و خوشبخت باشی

سلام هدی جان
دل منم برات خیلی تنگ شده
منم برات بهترین آرزوهارو دارم

لیلی دوشنبه 2 دی 1392 ساعت 02:01 ق.ظ

سلام هستی جان. یلدات مبارک عزیز. ببخشید دیر شد. راستی شما جواب پستای ما رو میدی؟ این ترکیب زیبای نوشته و ها و عکسا کار خودته عایا؟

سلام لیلی عزیز
ممنونم
جواب نظرات رو معمولا میدم
فقط گاهی اگه دیر به دیر بیام و زیاد باشن امکانش هست که جواب ندم

آره عکس هارو خودم برای متن ها انتخاب میکنم

ایرج دوشنبه 2 دی 1392 ساعت 03:34 ب.ظ http://numbernext.blogfa.com

اندوهت را به برگ ها بسپار
می دانم فصل زردی بود اما مهم نیست
مهم این است که تو سبز بودی

ممنونم
خیلی قشنگ بود

لیلی چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 01:00 ق.ظ

هستی جان من اتفاقی پیدات کردم و کلا مرید وبلاگتم. اشکال نداره از مطالبت جایی استفاده کنم؟ راستی انتخاب عکسهات خیلی محشره . میشه کمی توضیح بدی عکسهایی به این پر مسمایی و با کیفیتی رو چطوری سرچ میکنی؟ کلا فالب وبلاگت خیلی به دل میشینه. خوشحالم که باهات آشنا شدم. امیدوارم همیشه سبز باشی و بهاری مثل اسمت

نظر لطفته لیلی جان
نه هیچ اشکالی نداره
ممنون ، من خیلی قبل تر از وقتی که وبلاگ بزنم ، تو نت وقتی عکس قشنگی میدیدم ذخیرش میکردم ، وقتی واسه متن هام میخوام عکس انتخاب کنم معمولا از همین آرشیوم استفاده میکنم ، وقتی هم عکسی در رابطه با اون موضوع نداشته باشم ، موضوع مورد نظرم رو تو گوگل سرچ میکنم .
بازم ممنون ، نسبت به من و وبلاگم خیلی لطف داری
ممنونم من هم برات بهترین آرزو هارو دارم

سوده(نگاهی دوباره) شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 01:00 ب.ظ http://negahi2bare.blogfa.com/

وبلاگت مطالب قشنگی داره .
موفق باشی

banoo دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 12:01 ق.ظ http://banu-reza.blogsky.com/

سلام
وبلاگ باحالی داری به وبلاگ منم سری بزنین خوشحال میشم
چندروز دیگه تولد عشقمه خوشحال میشم بیایین تو خوشیامون شریک بشین
ممنووووووووووووووونم
_____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥______________________
___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥___________________
__♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥........____ ۝۝۝۝۝_____
__♥♥♥♥-...-♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.._۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____
__♥♥♥---------♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝____
__♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥......۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝___
___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝____
____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____
______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____
________♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____
__________♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝_____
____________♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝____
_____________♥.۝۝۝۝۝۝._____
_____________♥.۝۝۝۝_________
_____________۝۝۝______________

محمد پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 ساعت 10:13 ب.ظ

لام
خسته نباشید
یه تبلیغ داشتم
اگه موافقین برای هزینه اش و دریافت کد باهام درتماس باشین
09380205388
mamad.storm آیدی یاهو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد