پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

برنج

و برنج را به رنج می کارند
قامت های خمیده ی نزار

در شالیزار


ادامه مطلب ...

اسارت

ماندن به پای کسی که دوستش داری

قشنگترین اسارت زندگی است ...


"زنده یاد حسین پناهی"


ادامه مطلب ...

گفته ها و نگفته ها

همیشه یادمان باشد که نگفته ها را میتوان گفت ؛

امّا گفته ها را نمیتوان پس گرفت ...


ادامه مطلب ...

بیداری

خدای مهربان من ...

امروز دوباره از خواب بیدار شدم ؛

نفس میکشم ؛

عزیزانم یک روز دیگر در کنارم هستند ؛

از تو ممنونم ...

 

ادامه مطلب ...

زندگی کن

تا کی می خوای غصه نداشته هات رو بخوری ؟

زندگی کن ...  با هر آنچه به تو رسیده ...!


ادامه مطلب ...

پاکی

کاش ...
دل ها آنقدر پـــــاک بود
که برای گفتن " دوستت دارم "
نیازی به قــســــم خوردن نبـود !

"فروغ فرخزاد"


ادامه مطلب ...

درایت

سه چیز را با احتیاط بردار :

قدم ، قلم ، قسم !


سه چیز را پاک نگهدار :

جسم ، لباس ، خیال !


از سه چیز کار بگیر :

عقل ، همت ، صبر !


از سه چیزخود را نگهدار :

افسوس ، فریاد ، نفرین کردن !


سه چیز را آلوده نکن :

قلب ، زبان ، چشم !


اما سه چیز را هیچگاه و هیچوقت فراموش نکن :

خدا ، مرگ و دوست خوب !


ادامه مطلب ...

احتیاط

احتیاط باید کرد ...
همه چیز کهنه می‌شود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...

"نادر ابراهیمی"


ادامه مطلب ...

پاسخ گو

گاهی باید سکــوت کرد ؛

خدا پاسخ گو خواهـد بود ... شک نکن ...


ادامه مطلب ...

... دوستت دارم

مرگم باد
اگر دمی کوتاه آیم
از تکرار این پیش پا افتاده ترین سخن که :
" دوستت دارم "

احمد شاملو

ادامه مطلب ...

خوب باش

تو خوب باش ، حتی اگر آدم های اطرافت خوب نیستند ،
تو خوب باش ، حتی اگر همه از خوبی هایت سو استفاده کردند ،
تو خوب باش ، حتی اگر جواب خوبی هایت را با بدی دادند ،

تو خوب باش ، همین خوب ها هستند که زمین را برای زندگی زیبا می کنند ...


ادامه مطلب ...

لبخند بزن

به همه لبخند بزن ، تا همه لبخند بزنند ...


ادامه مطلب ...

ناراحتی

ناراحت شدن دست ما نیست ،

اما ناراحت ماندن دست ماست ...


ادامه مطلب ...

صلوات

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم



زندگی بهتر

سلام

چندتا از دوستان ازم پرسیدن که اجازه میدم از مطالب وبلاگم جایی استفاده کنن


من مطالب رو اینجا میذارم که شاید تلنگری باشه برای تغییر دادن  دیدمون ، خودمون و زندگیمون ؛

خوشحال هم میشم از اینکه تعداد بیشتری بتونن از این مطالب استفاده کنن .


لازم به یاد آوریه که من این مطالب رو خودم نمینویسم ، اما وقتی مطلبی رو اینجا درج میکنم اول مطمئن میشم که نویسندش معلوم نیست ، به هرحال امیدوارم اونا هم راضی باشن .


برای همتون آرزوی زندگی بهتری رو دارم

امیدوارم همیشه موفق و شاد باشین ...


ببخش مرا

خدایا ...
ببخش مرا ؛
برای گناهانی که لذتش رفته ؛

اما مسئولیتش مانده ...


ادامه مطلب ...

... سقف


هر روز بزرگتر میشویم
و دنیا کوچکتر ...
و تاریخ همیشه پنج نقطه دارد
و پنج انگشت ،
و چقد کوچک است این دنیا
جایی که حتی برای من و تو ندارد
تا با هم زیر یک سقف

نان و عشق بخوریم !!!


قشنگترین عشق

ایمان دارم که قشنگترین عشق ،

نگاه مهربان خداوند به بندگانش است ...


ادامه مطلب ...

دلجویی

فردا برای دلجویی دیر است ،

امروز زخم نزن ...!


ادامه مطلب ...

من برگشتمممم

سلام

من برگشتمممم .

بازهم دزد کابل های تلفنمون رو برده بود بخاطر همین این چند روز غیبت داشتم

امیدوارم این بار برن سراغ کوچه های بعدی