پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

سپاس

خدایا ...
هیچ می دانی که همیشه به موقع به دادِ دلم ... تو می رسی ؟؟؟
آنجا که خسته ام ...
آنجا که دل شکسته ام ...
آنجا که از همه ی عالم و آدم گسسته ام ...

همیشه تو همان دستی هستی که می گیری از دلم غبارِ غمها را ،


خدایا سپاس ...


ادامه مطلب ...

... حرف

مراقب حرف هایتان باشید ؛

که وقتی زده شدند فقط قابل بخشش هستند ،  نه فراموش شدن ...


ادامه مطلب ...

تعهد

تــعــهــد به سند ازدواج نیست !
تــعــهــد به رینگ انگشت دست چپ نیست !

تــعــهــد یه حسّیه توی قلب آدمها ...


ادامه مطلب ...

درهای بسته

یوسف مى دانست تمام درها بسته هستند ؛

اما به خاطر خدا و به امید او حتی به سوی درهای بسته دوید و تمام درهای بسته برایش باز شد ...


"اگر تمام درهای دنیا هم به رویت بسته شدند ، به طرف درهای بسته بدو ؛ چون خدای تو و یوسف یکیست"


ادامه مطلب ...

جای خالی

خدایـــا !!!
به بزرگیت قسم ...
تو عکس های دسته جمعی ؛
جای هیچ پدر و مادری رو خالی نذار ...

ادامه مطلب ...

آه

الهــــــى !
از من آهـــــــــى
و

از تو نگاهـــــــى ...

بی احساس

یادمان باشد ؛
در این گرانی احساس مان را خرج بی احساسی های کسی نکنیم ...
که سرانجامش ورشکستگیست ... !!!

ادامه مطلب ...

زمان و عشق

عشق اگر عشق باشد ؛

زمان حرف احمقانه ایست ...

اجابت

پروردگارا !
مهربانتر از آنی که بخواهی وقتی با جامه ای آلوده به سویت می دوم مرا در آغوش نگیری
و بی‌نیاز‌تر از آنی که بخواهی رحمتت را از من دریغ کنی ...

پـس الهــی !
بــه بـزرگـی‌ات ، بخشندگی‌ات ، گـویایـی‌ات ،
شکیبایی ات ، نـزدیـکی‌ات ، مهـربانی‌ات ،
زیبـایی‌ات ، بی‌نیازی‌ات ، و سادگی‌ات ،

اجــــــــــــــــــــــــــابت کن نیازهایم را ؛
که ...
شنواتر از آنی که بخواهم آن را بر زبان آورم !

ادامه مطلب ...

بعضی از آدم ها

بعضــــی از آدم ها
فقط ...

از دور آدم انـــد !


خیر و صلاح من

"در این دنیا همه و همه چیز در راستای خیر و صلاح من در گردش است "


ادامه مطلب ...

اعتماد

بهـتر از جمله ی "دوست دارم" ؛ جمله ی " بهت اعتماد دارمه "
هر کسی میتونه هر کی رو دوست داشته باشه ،

ولی ...

به هر کسی نمیشه اعتماد کرد ... !


ادامه مطلب ...

وزن حرف

اگر حرف وزن نداره ؛

پس چه جوری کمر آدم رو میشکنه ؟؟؟

دوست واقعی

دوست واقعی کسی است که در کنارش جرات داشته باشی خودت باشی ...

ادامه مطلب ...

آرزو میکنم

آرزو میکنم ...
هیچ کدام از آرزوهایتان ... آرزو نماند !!!

ادامه مطلب ...

درس عبرت

از اشتباهات دیگران درس عبرت بگیرید ؛
آن قدر عمر نمی کنید که همه آنها را تجربه کنید ...

"پرمودا باترا"


ادامه مطلب ...

لذت

به یاد داشته باش !
هر لذتی که از حرام میچشی ؛
پروردگارت لذتی شیرین تر از حلال را ، از تو خواهد گرفت

و ذائقه ات تغییر خواهد کرد ...


ادامه مطلب ...

میلاد نور

ای احمدیان به نام احمد صلوات
هر دم به هزار ساعت از دم صلوات
از نور محمدی دلم مسرورست
پیوسته بگو تو بر محمد صلوات

اللهم صلی علی محمد و آل محمد

... بی بهانه

گاهی وقت ها چنان دلتنگ میشوم که بی تابی ام را هیچ بهانه ای تاب نمی آورد ...

به خود که می آیم میبینم از کسی دورم که "بی بهانه" دوستش دارم ...


ادامه مطلب ...

ظلم

انوشیروان را معلمی بود .

روزی معلم او را بدون تقصیری بیازرد .

انوشیروان کینه او را در دل گرفت تا به پادشاهی رسید . آن گاه از او پرسید : چرا بی سبب بر من ظلم کردی ؟ معلم گفت : چون امید آن داشتم که بعد از پدر به پادشاهی برسی ، خواستم که تو را طعم ظلم بچشانم تا در ایام سلطنت به ظلم اقدام نکنی !