پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

قبله نما

خداوندا !


دلم بسان قبله نماست ؛

آرام میگیرد وقتی عقربه اش به سمت تو می ایستد ...


نظرات 2 + ارسال نظر
آرام پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 02:34 ب.ظ

خوش اومدی هستی جان به خونه خودت..
خوشحال شدم دیدمت
دوست مجازی من

سلام آرام عزیزم
ممنونم دوست خوب من
همیشه من رو شرمنده میکنی
ممنون که سر میزنی

ایرج پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 04:23 ب.ظ http://numbernext.blogfa.com

حتی طولانی ترین شب سال هم به خورشید میرسد
پس...
زیباترین منحنی دنیا که همان لبخند است بر لبهایتان همیشگی باد
یلدا پیشاپیش مبارک

ممنونم
من هم بهتون تبریک میگم
من هم براتون بهترین آرزو هارو دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد