پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

مرد عاشق

عـاشق تریـن مــــــــرد  آدم بود

که بهشت را به لبـخنــد حـــــوا فروخــت ...


(چقدر این متن رو دوست دارم)


نظرات 4 + ارسال نظر
حدیث شنبه 6 خرداد 1391 ساعت 11:38 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام هستی جان
مبارک باشه وبلاگت
از دیشبه داریم مطالعش می نماییم
و خیلی خیلی خوب است
همیشه موفق باشی

سلام حدیث جون
ممنون عزیزم
شما لطف داری
شما هم موفق باشی
خیلی خوشحال شدم که به منم سر زدی

حدیث شنبه 6 خرداد 1391 ساعت 11:40 ب.ظ

این جمله هه هم خیلی قشنگ بودا
موضوع خلقتو کلا دوست دارم و دربارش زیاد میفکرم

منم دوسش دارم
احساس خوبی بهم میده

رز یکشنبه 7 خرداد 1391 ساعت 10:45 ق.ظ http://acme.blogsky.com

عجب عاشقی که به چه بهایی فروخت این بهشتُ مارو به فلاکت کشوند

اما عشقش قشنگ و واقعی بود

سارا سه‌شنبه 23 مهر 1392 ساعت 08:02 ب.ظ

سلام هستی جووووووونم
چقدر خوبه که هستی.... ارومم میکنی!
من تازه پیدات کرد:*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد