پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

...

وقتی میدونم یکی از اطرافیانم غصه داره دلم میگیره ، خیلی ... ،

شاید بیشتر از اون ...

نظرات 3 + ارسال نظر
محسن پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 ساعت 01:07 ق.ظ http://bakhyr.blogsky.com

سلام. اگر اون اطرافیان لیاقت اینکه براشون غصه بخوریم رو داشته باشن، به نظر من کار خوبیه.

سلام
حتما لیاقتشو داره
اما وقتی از دست من واسه کم شدن مشکلاتشون کاری بر نمیاد احساس پوچی و به درد نخور بودن میکنم

پرنیان پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 ساعت 11:55 ق.ظ

[:S001
سلام هستی جونم.ایشالا مشکل همه حل یشه.این روزا منم خیلی دلم تنگه.نمیدونم چرا..

سلام پرنیان جون
ممنون عزیزم
انشاالله دلتنگیِِِ ِ تو هم برطرف بشه

پرنیان پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 ساعت 12:15 ب.ظ

ممنون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد