پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

ماه تابان

سلام دوستان

براتون یه پاورپوینت گذاشتم که دانلود کنین

که منبعش سایت  8beheshtgroup.com  هستش

شما هم میتونین از این سایت لذت ببرین ...


دانلود

نظرات 3 + ارسال نظر
مرتضی جمعه 19 خرداد 1391 ساعت 03:03 ب.ظ http://kooris-6.blogsky.com/

سلام!
وبلاگ خیلی قشنگی داری مخصو صا ماه تابان
از وبلاگ منم دیدن کن !
مرسی....

سلام
خیلی ممنون

دریا شنبه 20 خرداد 1391 ساعت 03:21 ق.ظ http://azjensebaran.blogsky.com

سلام آره عزیزم
قیبا پاورپوینتهای سایت 8 بهشت رو دیدم
خیلی قشنگن
بیشترشونو دیدم
اینو ندیده بودم
خیلی قشنگ بود
متنش جالب بود
اتفاقا چند شب قبل با دوربین به ماه نگاه میکردم
زیبای زیبا
و ماه کامل
بیشتر از چند دقیقه بهش خیره شده بودمو
مبهوت از راز خلقت
مبهوت از قادر مطلق.....
مبهوت بودم
دیدن ماه خیلی آرامش میده
مرسی از این پست...........
شادو سلامت باشی عزیز

سلام دریا جان
آره خیلی آموزنده و تاثیرگذارن
من اکثر آرشیوشو دارم
یادم نمیاد من بهت داده بودم؟
توی هرچیزی از این دنیا قدرت مطلق خدارو میشه دید و مبهوت شد
من هم برات شادی و سلامتی آرزو میکنم

دریا شنبه 20 خرداد 1391 ساعت 11:39 ب.ظ http://azjensebaran.blogsky.com

ممنون
نه عزیزم قبلا دنبال پاورپوینتهای زیبا بودم و این سایت رو دیده بودم و بیشتر پاورپونتهاشو گرفتم...
خیلی قشنگن
اما خوب چند وقتی بود تو سایتش نرفته بودمو
ماه تابان رو ندیده بودم
قشنگ بود
مرسی از لطفت عزیزم.....
موفق و شاد باشی همیشه

ممنون عزیزم
توهم همینطور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد