پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

برایت آرزو میکنم

برایت رویاهایی آرزو میکنم تمام نشدنی
و آرزوهایی پرشور
که از میانشان چندتایی برآورده شود ...
برایت آرزو میکنم که دوست داشته باشی
آنچه را که باید دوست بداری
و فراموش کنی آنچه را که باید فراموش کنی .
برایت شوق آرزو میکنم . آرامش آرزو میکنم .
برایت آرزو میکنم که با آواز پرندگان بیدار شوی
و با خنده ی کودکان .
برایت آرزو میکنم دوام بیاوری
در رکود، بی تفاوتی و ناپاکی روزگار .
بخصوص برایت آرزو میکنم که خودت باشی .
"ژاک برل"

نظرات 2 + ارسال نظر
غریبه آشنا چهارشنبه 24 خرداد 1391 ساعت 01:13 ب.ظ http://www.apotheosc.blogsky.com

و من از طلا تختی و مسیری رو به خوشبختی...
آرزویم برایت این است


بعد 3 سال به روزم پیشم بیا
منتظرما


یاعلی

ممنون از آرزوی خوبتون
پس باید تبریک گفت
براتون آرزوی موفقیت میکنم
یا علی

صابر اذعانی سه‌شنبه 18 آذر 1393 ساعت 04:34 ب.ظ http://s-ezani.vcp.ir/

خیلی وبتون خوبه...من از مطالبش بسیار استفاده کردمو میکنم...متن های زیبایی داره.
ممنون...
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد