پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

اشک

آیا میدونستید ؟

وقتی در حال گریه هستید، اگه اولین اشک از چشم سمت راست خارج بشه پس گریه از روی شوق و خوشحالی هست و اگه از چشم چپ باشه نشانه ی درد و ناراحتی .


نظرات 4 + ارسال نظر
نگار پنج‌شنبه 25 خرداد 1391 ساعت 08:17 ق.ظ http://negarkadeh90.blogfa.com

عزیز دلم تکلیف من خنگ که تو جفت حالتاش گریه نمیتونم کنم چیه؟

دور از جون عزیزم
شما استثنائی هستی خانم
اما نه خیر ، من گریه کردنت رو دیدیم ،
انشاالله که دیگه هیچوقت ِ هیچوقت ِ هیچوقت گریه هات از سر غصه نباشه
همیشه شاد و موفق باشی عزیزم

آدمک پنج‌شنبه 25 خرداد 1391 ساعت 11:25 ق.ظ

چقدر جالب !!! همش فکر میکردم با هم دیگه است!!

دونستن این موضوع برای خودم هم جالب بود

آدمک پنج‌شنبه 25 خرداد 1391 ساعت 12:27 ب.ظ

با اجازتون لینک این مطلب رو گذاشتم تو وبلاگم... اگر زحمت بکشین و منبع خبر رو بدین ممنون میشم...

خواهش میکنم
فرستادم براتون

دریا جمعه 26 خرداد 1391 ساعت 03:40 ق.ظ http://azjensebaran.blogsky.com

چقدر جالب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد