پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

... برای تو

بی شک جهان را به عشق کسی آفریده اند ،

چون من که آفریده ام از عشق

جهانی برای تو !

"حسین پناهی"


نظرات 4 + ارسال نظر
آفتابگردان ترین پنج‌شنبه 25 خرداد 1391 ساعت 10:27 ب.ظ http://aftabgardantarin.blogsky.com

سلام همبلاگی
وبلاگتون یکی از معدود وب هاییه که احساسی متفاوت از بقیه به من بخشید ... وب ارزشمندی دارید ... مطالب وزین و پراحساسی هم پست می کنید ...
منم یک وب دارم ... بهم سر بزنید خوشحال میشم ...

سلام دوست عزیز
ممنون از لطفتون
خوشحالم که از وبلاگم خوشتون اومد
حتما بهتون سر میزنم
براتون آرزوی موفقیت میکنم

سیما جمعه 26 خرداد 1391 ساعت 12:21 ق.ظ

سلام هستی جان
اگر بخوام برای تک تک ِ پست هایی که میذاری نظر بدم، تمام نظراتم تکراری میشه چون برای همه باید بگم: زیباست، جالب بود، لذت بردم.
درسته. واقعا وبلاگ متفاوتی داری... حداقل با روحیه من سازگاری داره.
ممنون عزیزم
به امید موفقیتهای بیشمارت

سلام سیما جان
ممنون از لطفت عزیزم
الان من اینجوری شدم
هم خجالتم دادی هم خوشحالم کردی .
منم ممنونم به خاطر این همه انرژی که به من دادی
منم برات آرزوی موفقیت میکنم عزیزم

فاطمه جمعه 26 خرداد 1391 ساعت 12:57 ق.ظ

نوشته هات فوق العاده بودن همشون
دمت گرم

سلام
خیلی ممنونم ازتون
موفق باشین

دریا جمعه 26 خرداد 1391 ساعت 03:55 ق.ظ http://azjensebaran.blogsky.com

زیبا بود عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد