پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

الهی

الهی دلی ده که در حرص و آز بر ما باز نشود

و قناعتی ده که چشم امید ما جز بروی تو باز نشود .

الهی دستم گیر که دست آویز ندارم و عذرم بپذیر که پای گریز ندارم .
الهی تحقیقی ده که از دنیا بیزار شویم و توفیقی ده که در دین استوار شویم .

"خواجه عبدالله انصاری"


نظرات 2 + ارسال نظر
هدی شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 01:26 ب.ظ http://aftabgardantarin.blogsky.com

خیلی ممنون که میای بهم سر می زنی عزیزم
نه زیادم خودمو اذیت نمی کنم. این دلنوشته ها خودشون خیلی با درد روی صفحه ظاهر میشن.
خودتم دست کمی از من نداری، مگه نه؟
امیدوارم به هرچی میخوای و خوبه برسی

خواهش میکنم عزیزم
منم ممنونم که شما هم به من سر میزنی
خب خوشحالم از این بابت
ممنونم ، منم براتون بهترین هارو آرزو میکنم ...

دریا یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 12:24 ق.ظ http://azjensebaran.blogsky.com

آمیییییییییییییییییییین

آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد