پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

درک

آنچه آدم ها را در کنار هم نگه می‌ دارد
شباهت هایشان نیست ؛

درک و شعورشان است نسبت به تفاوت هایشان ... !


نظرات 4 + ارسال نظر
دختری در همین حوالی یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 06:29 ب.ظ

سلام
کاملا درسته.
ممنون از انتخاب حکیمانت هستی جان.

سلام
نظر لطفتونه
خیلی خوشحال شدم که تو وبلاگم شما رو دیدم
ممنون که به من هم سر زدین

سارا یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 06:43 ب.ظ

کاملا موافقم

سلام سارا خانم
از شما هم به خاطر حضورتون تو وبلاگم تشکر میکنم
البته هنوز نمیدونم که قبلا هم واسم نظر گذاشتین یا نه چون حتما شمارو با سارا... اشتباه گرفتم
البته اون یکی سارا خانم دیگه با نقطه میان
به هر حال ممنونم

سارا یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 09:35 ب.ظ

هستی جون من همون سارا... نقطه ام
چرا همه منو اشتباه میگیرند
باشه اینجام با نقطه میام
این نقطه های ما هم داستانی شده ها.


آخه تقصیر من نیست دفعه ی قبل با نقطه اومدی من فکر کردم این اون سارای بدون نقطست
آره والا داستانی شده واسه خودش
من شرمندم اما کلی خندیدم

دریا دوشنبه 29 خرداد 1391 ساعت 03:30 ق.ظ http://azjensebaran.blogsky.com

دقیقا...........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد