پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

... تقویم

دلم را به آمدن کدام روز خوش کنم ؟

وقتی در تقویم زندگی من ،

هیچ روز شادی بدون تو وجود ندارد ...


نظرات 2 + ارسال نظر
هدی سه‌شنبه 30 خرداد 1391 ساعت 11:40 ب.ظ http://aftabgardantarin.blogsky.com

هستی عزیز
دوست همبلاگی
نوشته های من یا هرکس دیگه زمانی زیبا هستن که به نگاه باورپذیری مثل نگاه تو اصابت کنن ... خوشحالم که به نوشته هام میگی " آرامش بخش " چون ... به این باورم میرسونه که اگه اونی که بهانه تمام این دلنوشته هاس هم بیاد و بخونه شون حالش آروم میشه و خوب ... ممنونم دوست مهربانم!

من هم ممنونم بابت لطفی که نسبت به من داری
امیدوارم خیلی زود آرامش ، شادی و گرمی مهمون دلت بشن

مریم چهارشنبه 31 خرداد 1391 ساعت 01:17 ب.ظ

هوایت که به سرم میزند دیگر در هیچ هوایی نمیتوانم نفس بکشم و چه دلگیر است هوای بی تویی....

زیبا بود عزیزم
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد