پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

__ترین کلمه

دوستان خوبم سلام !

باز هم برای دانلود براتون یه پاورپوینت گذاشتم

اینبار این پاورپوینت رو خودم درست کردم

امیدوارم خوشتون بیاد و لذت ببرین ...


دانلود


نظرات 4 + ارسال نظر
سام پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 03:05 ب.ظ http://www.havayetora.blogsky.com

اولش که دانلودش کردم از وسط این سرعت ای دی اس الم اینقده اومد پایین که خواستم قطعش کنم ... اما بازم گذاشتمش ... ولی دانلود تموم شد و بازش کردم خستگی روزم از تنم بیرووون اومد ... خیلی عکساش بیییییییستن ... جمله هاش هم فوق العادست مخصوص (رساترین کلمه وفاداذی است سر عهدت بمان )
ما تو دانشگاه یه دکتر داریم تو درسای مختلف از اینجور پاورها واسمون پخش میکنه ... خیلی دوس دارم آخه جمله های تک طبیعت روی عکسای طبیعت معنی خاصی پیدا میکنه
عالی مرسی هستی جان

قابل شما رو نداشت
خوشحالم که خوشتون اومد و خستگی رو از تنتون در آورد
امیدوارم بتونیم بهشون عمل کنیم

ری را پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 03:51 ب.ظ http://darodivar.blogsky.com

سلام. پاورپوینت قشنگی بود ولی چرا از تنهایی دور نمی کنی
در جایی اسم دوستان و وبلاگهای دوست رو نمی بینم

سلام
خوشحالم بابت این که از پاورپوینت خوشتون اومد
راستش یه روزای نه چندان دوری اطرافم خیلی خلوت شده بود و از تنهایی اذیت میشدم ، اون روزا خدا تنها دوستم بود
اما خدا رو شکر الان خیلی هم تنها نیستم
اینجا جا داره یه نکته رو هم یادآوری کنم که مطالبی که توی وبلاگم میذارم همشون از احوال و احساساتم نشأت نمیگیرن
خیلی ممنونم از توجهتون

دریا پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 09:53 ب.ظ http://azjensebaran.blogsky.com

سلام عزیزم.....
عالی بود.....
بسیار عالی بود....
با سلیقه و زیبا طراحی شده بود...متنشم خیلی دلنشین بود....
باریکلا دوست من.....
سرعت اذیت کرد اما الان راحت دانلود شد.....
موفق باشی خانمی....

سلام دریا جان
ممنون عزیزم خجالت زده شدم
خوشحالم خوشت اومد
من هم برات آرزوی موفقیت میکنم

حدیث دوشنبه 12 تیر 1391 ساعت 10:25 ب.ظ

ممنون هستی جان به خاطر وقتی که گذاشته بودی
عالی بود هم تصاویر هم جملات

خواهش میکنم حدیث جان
قابل شمارو نداشت
خوشحالم که خوشت اومده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد