پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

اولین جمله

می دانید اولین جمله ای که ما در اول دبستان یاد می گیریم چیه؟
"بابا آب داد ، بابا نان داد"
می دانید اولین جمله ای که انگلیسها در اول دبستان یاد می گیرند چیه؟
"من می توانم بخوانم و بنویسم"
می دانید اولین جمله ای که ژاپنیها در اول دبستان یاد می گیرند چیه؟
"من می توانم بدوم"
و این است که ما همیشه چشممون دنبال دست پدر است
کار از ریشه خراب است ...


نظرات 5 + ارسال نظر
سارا... شنبه 3 تیر 1391 ساعت 11:59 ب.ظ

جالب بود
کلا ما ایرانی چیمون درسته؟...
اینم نقطه های من تا اشتباه نکنید
نظر قبلی ها هم من بودم که پرسیده بودید

هیچیمون عزیزم

دیگه شک نمیکنم قول میدم
اینجا فقط یه سارا خانم داره اونم شمایی

نگار یکشنبه 4 تیر 1391 ساعت 08:37 ق.ظ http://negarkadeh90.blogfa.com

سیتاک یکشنبه 4 تیر 1391 ساعت 09:30 ق.ظ http://sitaak.blogsky.com/

سلام
دوست ندارم از کنار زیبایی ها بی تفاوت بگذرم ...
مطالبتان واقعا ناب و زیباست ...
از لطفتان بی نهایت متشکرم .

سلام
باور کنین نظر لطفتونه ، خوشحالم که خوشتون اومد
خواهش میکنم
قابل شمارو نداشتن

نگار یکشنبه 4 تیر 1391 ساعت 11:24 ق.ظ http://negarkadeh90.blogfa.com

عزیزم.نگار بی حوصلست.هیچکی منو دوست نداره

سلام نگار جون
این چه حرفیه عزیزم
توکه میدونی من چقدر دوست دارم
باز رویا اذیتت کرده؟

تنها دوشنبه 5 تیر 1391 ساعت 08:33 ب.ظ

سلام
به نظر من این فکر کاملا اشتباهه
همیشه کار از ریشه خراب نیست ما با این جملات فقط این را به خودمان القا می کنیم که کار از ریشه خراب است و ما همیشه وابسته هستیم
اینها همش بهانه است مشکل اکثر اوقات خود ما هستیم که کار پشت میز نشینی می خواهیم برای همین همیشه میگوئیم نمی توانیم و چشمان پدر است.
جمله بابا آب داد بابا نان داد دو برکت خیلی اساسی را در زندگی ما بیان می کند نان و آب و بابا کسی که همیشه برای فرزندان و خانواده زحمت می کشد.
قدیم براش خیلی احترام قائی بودن.

سلام
حرفای شما هم درسته
ما عادت کردیم به متکی بودن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد