پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

دوست مجازی

اسمش را می گذاریم دوست مجازی

اما آن سو یک آدم حقیقی نشسته

خصوصیاتش را که نمی تواند مخفی کند

وقتی دلتنگی ها و آشفتگی هایش را می نویسد

وقت می گذارد برایم ، وقت می گذارم برایش


نگرانش می شوم

دلتنگش می شوم

 

وقتی در صحبت هایم به عنوان دوست یاد می شود

مطمئن می شوم که حقیقیست

هرچند کنار هم نباشیم

هرچند صدای هم را هم نشنیده باشیم ،

من برایش سلامتی و شادی آرزو دارم

هرکجا که باشد ...!


نظرات 5 + ارسال نظر
سراچه خیال(سارا) پنج‌شنبه 15 تیر 1391 ساعت 12:01 ب.ظ http://www.sarachekhial.blogfa.com

بخوان دعای فرج را دعــــــــــا اثــــــر دارد دعا کبوتر عشق است و بال و پر دارد

بخوان دعای فرج را و عـافــیــت بـطـلـــب که روزگار بســـی فتنه زیر ســـر دارد

بخوان دعای فرج را کـه یـوسـف زهــــــرا ز پشت پرده ی غیبت به ما نظـر دارد

بخوان دعای فرج را به یاد خیمه ی سبز که آخرین گل سرخ از همه خبـــر دارد


ولادت آخرین ذخیره ی الهی، بهار دلها، یوسف زهرا، تبریک و تهنیت

ممنون سارا جان
عید شما هم مبارک
امیدوارم بهترین ها رو از خدا عیدی بگیری

گلنوش پنج‌شنبه 15 تیر 1391 ساعت 12:20 ب.ظ

اما آن سو یک آدم حقیقی نشسته

نگرانش می شوم

من برایش سلامتی و شادی آرزو دارم

هرکجا که باشد ...!

ممنون هستی جان متن قشنگی بود
منم واست آرزوی سلامتی و شادی دارم دوستم

ممنونم دوست خوبم

هدی پنج‌شنبه 15 تیر 1391 ساعت 12:27 ب.ظ http://aftabgardantarin.blogsky.com

سلام دوست مجازی حقیقی حقیقی من
من بهترینها رو از خدا در این روز عزیز برات میخوام و دلم برات تنگ میشه ... حتی اگه تو کمتر بیای و به وبم سربزنی ... چون گاهی آدم به این شوق میاد و به وبش سر میزنه که با یه علامت قرمز توی نظرات تایید نشده روبرو شه ...
همیشه موفق باشی.

سلام هدی عزیزم
من هم این عید بزرگ رو بهت تبریک میگم و امیدوارم به هر چیزی که میخوای برسی
باور کن من همیشه به وبلاگت سر میزنم شاید روزی پند بار
و اگه مطلب جدید گذاشته باشی حتما برات نظر میدارم
من هم برات آرزوی موفقیت و سربلندی میکنم دوست خوب من

ری را پنج‌شنبه 15 تیر 1391 ساعت 04:13 ب.ظ http://darodivar.blogsky.com

واقعا جالب بود!

خوشحالم خوشتون اومد

فاطی پنج‌شنبه 15 تیر 1391 ساعت 08:05 ب.ظ http://baran761300.blogsky.com

سلام
وقت میگذارد برایم وقت میگذارم برایش
قانون دوستی همینه
زیبابود

سلام فاطمه جون
قانون دوستی این هست اما خیلی ها بلدش نیستن
حتما شما دوست خوبی هستی که به این جمله معتقدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد