پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

... بودنت مهم است

هوا را هر چقدر که نفس بکشی
باز برای کشیدنش ، بال بال می زنی !
مثل تو که هر چقدر که باشی
باز باید باشی !
می فهمی چه می گویم ؟

بودنت مهم است ... !

همین ...


نظرات 5 + ارسال نظر
mozahem جمعه 23 تیر 1391 ساعت 01:45 ب.ظ

30MA جمعه 23 تیر 1391 ساعت 02:11 ب.ظ

یکی بود یکی نبود
فقط بگم اون یکی که هیچ وقت نبود ، هیچی نبود من بودم...
سلام هستی عزیزم
وبت محشره. دوست دارم دونه دونه عاشقانه ها و متنهای زیبای وبت رو حفظ کنم.
همیشه میام سر میزنم ولی خیلی از پست ها بقدری زیباست که هیچی نمیتونم بگم...
اصلا این روزا هیچ نظری دیگه ندارم...
جز یک لحظه سکوت...

نخیر همیشه بودی و کامل هم بودی

سلام دوست خوبم
ممنوم ازت سیما جون
نظر لطفته عزیزم ، واقعا لطف داری
ممنون از این که بهم سر میزنی
و ممنون از این همه انرژی مثبت ، کلی روحیه گرفتم
این چند وقت کسی زیاد نظر نذاشته بود داشتم نا امید میشدم
باز هم از این همه مهربونیت ممنونم عزیزم
برات آرزوی موفقیت میکنم

دریا جمعه 23 تیر 1391 ساعت 02:33 ب.ظ http://azjensebaran.blogsky.com

عالی بود!
عکسش که محشره

ممنون عزیزم

هدی جمعه 23 تیر 1391 ساعت 08:47 ب.ظ http://aftabgardantarin.blogsky.com

بودن
یا نبودن
مساله همین است ... دقیقا همین!

دقیقا همین

مریم جمعه 10 شهریور 1391 ساعت 09:40 ب.ظ

ممنون قشنگ بود


خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد