پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

زل

یه آدم هایی هستن نه میشه درکشون کرد نه میشه ردشون کرد

همینطوری تو زندگیتن ...

زل میزنن به آرامشت …!


نظرات 4 + ارسال نظر
ری را چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 11:05 ب.ظ

زل زدن عادت سنجاقک های خوش خیال یا سبک خیال است!

من عاشق سنجاقک هام

ری را چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 11:51 ب.ظ

سهراب میگه دلم از غربت سنجاقک ها پر ...رفتم از شهر خیالات سبک

این شعر رو نشنیده بودم
الان گشتم تو نت ، شعر قشنگی بود
ممنونم بابتش
تا الان به سنجاقک ها با این دید نگاه نکرده بودم

یکی مثل هیچ کس پنج‌شنبه 29 تیر 1391 ساعت 10:22 ق.ظ http://www.strangers.blogfa.com

خیلی زیبا بود

سلام میفهمم چه ادمایی و میگی
میفهمم

دلم واسه اینجا تنگ شده بود
همیشه میام


یاعلی

سلام
ممنون از لطفتون و حضور همیشگیتون
براتون آرزوی موفیت میکنم

یا علی

امیر پنج‌شنبه 29 تیر 1391 ساعت 03:08 ب.ظ http://anti-devil.blogsky.com/

مثه زمانی که داری چیزی میخوری و یکی بهت زل میزنه؟

شاید ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد