پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

ساخت چین

اینجا سرزمینی است

که ...

پشت دوستت دارم ها نوشته است :

"ساخت چین"

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سفیران نور دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 06:14 ب.ظ http://safiran12.mihanblog.com

قشنگ بود!

جالب بود! حرف دل خیلیییا بود!

نمی دونم چرا اینجوریه! از یه طرف خب! جوونه! دل داره نمیشه گفت که همه تقصیرا گردن اونه! اما بی تقصیرم نیس!

از یه طرفم باید تقصیرو دوباره انداخت گردن خودمون که فرهنگ بدی داریم! خب باید قبول کرد، برا ازدواج و سرو سامون گرفتن جوونامون خیلی سنگ اندازی می کنیم!

خدا برا سرو سامون پیدا کردن جوونا هیچ شرطی نداره! شاید تعجب کنید، اما این ما خودمونیم که سختش کردیم!!!

این وسط اونی که صدمه می بینه، جوونه بیچاره اس! اما بازم دلیل نمیشه که پا از حد و حدود فراتر بذاره! ... درسته قبول دارم خیلی سخته اما شدنیه!

خدا میگه: اوفوا بعهدی اوف بعهدکم ... به پیمانتون با من وفا کنید، تا منم از اون طرف واسه تون جبران کنم!

باید به خدا اعتماد کرد!

خیلی طولانی شد!
می بخشید!

منتظر کلیک رنجه تون هستم

سلام
ممنونم
به نظر من مشکلات سر و سامون گرفتن جونا چندتا دلیل داره
یکیش شرایط سخت زندگیه این دورانه ، گرونی و تورم یک طرف چشم و هم چشمی ِ مد شده بین مردم هم یه طرف
دلیل بعدی هم خود جوونا هستن که هنوز راه راست رو پیدا نکردن و میلشون به تنوع طلبی هم مزید بر علت

درسته خیلی سخته اما شدنیه
حتی اگه یه جوون هم بخواد مراسم هارو ساده برگزار کنه فکر نمیکنم خونواده ها بذارن
این شده که خیانت و فساد زیاد شده

خواهش میکنم
ممنونم از حضورتون
براتون آرزوی موفقیت میکنم

هدی دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 10:38 ب.ظ http://aftabgardantarin.blogsky.com

من به سفسطه بازیها کاری ندارم ...
گواه من دلی ست که تو را در هیچ نقطه دنیا از یاد نمی برد ...
این دل ... ساخت آسمانهاست ...

این خیلی خوبه
دلت همیشه آسمونی دوست من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد