پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

بعضی دردها

برای بعضی دردها نه میتوان گریــــــه کرد
نه میتوان فریاد زد
برای بعضی دردها
فقط میتوان نگـاه کرد

و

بی صـــــدا شکست ...

 

نظرات 2 + ارسال نظر
ری را دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 07:07 ب.ظ

در شهری که خورشید را به قیمت شمعی نمی خرند ،پروانه شدن یعنی تباهی !
دکتر شریعتی

ممنونم
زیبا بود

یکی مثل هیچ کس دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 07:32 ب.ظ http://strangers.blogfa.com

سلام
هستی باور کن فکر نمیکردم بیای و با اومدنت خوشحال شدم
من هم فرا رسیدن این ماه رو بهت تبریک میگم و ازت خواهش میکنم برام دعا کنی من واقعا محتاجم

یاعلی

سلام
خواهش میکنم ، لطف دارید
هممون محتاج دعا هستیم
اما چشم حتما براتون دعا میکنم
امیدوارم توی این ماه عزیز و پر برکت به تموم خواسته هاتون برسین
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد