پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

امشب

من امشب ...
دستهایم را برده ام بالا و از عمق وجود خود خدایم را صدا کردم
نمیدانم چه میخواهی
ولی امشب ...
برای تو ، برای رفع غم هایت
برای قلب زیبایت ، برای آرزوهایت
به درگاهش دعا کردم ...
و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد
یقین دارم دعاهامان برای هم اثر دارد ...

التماس دعا

نظرات 3 + ارسال نظر
دریا پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 02:55 ق.ظ http://azjensebaran.blogsky.com

و من هم امشب خالصانه میگویم التماس دعا
برایت تقدیری پر از رحمت خدا را از خداوند میخواهم.........

محتاجم به دعا دریای عزیزم
ممنونم
من هم برات بهترین ها رو آرزو میکنم

حدیث پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 01:18 ب.ظ

سلام هستی جونم
خیلی خیلی التماس دعا

سلام حدیث جون
محتاجم به دعا عزیزم
رسیدن به تموم آرزوهات رو برات آرزو میکنم

kazhal جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 11:41 ب.ظ http://rustayedelam.persianblog.ir/


یقین دارم دعاهایم اثر دارد

اما چه کنم رویم سیاه

دستم سیاه

قلبم سیاه
...
نه دیگر طاقت نمانده برای اعتراف گناهانم برای دستان و آغوش بازش

من شرمنده ام، خجلت زده ...

حتی جرآت جاودانگی برایم نمانده بگویم مرا بمیران برای وصال ابدی ...

- - -
دعایت میکنم . درگرگونی حالم را طلب کن...
- - -
کژال-روستای دلم

براتون بهترین هارو ارزو میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد