پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

شب قدر

امام صادق (ع) فرمودند :

هر کس سوره ی روم و عنکبوت را در شب بیست و سوم ماه رمضان تلاوت کند به خدا سوگند اهل بهشت است ،

و من هیچ کس را از این مسئله استثنا نمیکنم ، و نمیترسم که خدا در این سوگند ِ قاطع ، گناهی بر من بنویسد و مسلما این دو سوره در پیشگاه خدا بسیار ارج دارد .


التماس دعا


اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم


نظرات 5 + ارسال نظر
گلنوش شنبه 21 مرداد 1391 ساعت 07:48 ب.ظ

سلام هستی جونم
التماس دعا دوستم
حتما به یادت هستم

سلام گلنوش جون
ممنونم عزیزم حتما براتون دعا میکنم
من هم از همتون التماس دعا دارم
امیدوارم توی این شب ها بهترین تقدیر براتون نوشته بشه

یونس شنبه 21 مرداد 1391 ساعت 09:24 ب.ظ http://guardian.blogsky.com

قطعا..برای منم دعا کنین..

حتما
من هم التماس دعا دارم ازتون

ریحانه شنبه 21 مرداد 1391 ساعت 10:47 ب.ظ

سلام هستی خوبی؟مرسی من نمیدونستم امشب اینارو میخونم

سلام ریحانه جون
ممنونم شما خوبی؟
خوشحالم اطلاع رسانی شد
انشاالله که بهترین تقدیر واست نوشته شده باشه

kazhal یکشنبه 22 مرداد 1391 ساعت 10:50 ب.ظ http://rustayedelam.persianblog.ir/

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

- - -


.. . . . . .*** . . * . . *****
. . . . . . . . . . .** . . **. . . . .*
. . . . . . . . . . ***.*. . *. . . . .*
. . . . . . . . . .****. . . .** . . . ******
. . . . . . . . . ***** . . . . . .**.*. . . . . **
. . . . . . . . .*****. . . . . **. . . . . . *.**
. . . . . . . .*****. . . . . .*. . . . . . *
. . . . . . . .******. . . . .*. . . . . *
. . . . . . . .******* . . .*. . . . .*
. . . . . . . . .*********. . . . . *
. . . . . . . . . .******* . ***
*******. . . . . . . . .**
.*******. . . . . . . . *
. ******. . . . . . . . * *
. .***. . *. . . . . . .**
. . . . . . .*. . . . . *
. . . . .****.*. . . .*
. . . *******. .*. .*
. . .*******. . . *.
. . .*****. . . . *
. . .**. . . . . .*
. . .*. . . . . . **.*
. . . . . . . . . **
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*

- - -
کژال-روستای دلم


اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

فاطی دوشنبه 23 مرداد 1391 ساعت 07:21 ب.ظ http://baran761300.blogsky.com

وای آجی من که وقت نکردم بخونم
آخه اعمال شب 23خیلی زیاد بود

اشکالی نداره
انشاالله که سال بعد زنده باشیم و سلامت ، که بتونیم به جا بیاریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد