پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

زلزله


نظرات 9 + ارسال نظر
گلنوش سه‌شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 11:33 ق.ظ

سلام

ان شاء الله خدا بهشون صبر بده

سلام
انشاالله

شقایق سه‌شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 01:05 ب.ظ

سلام عزیزم.
من از تبریزم. از ابراز همدردی همه ی کسایی که دلشون برای هموطنانشون میتپه ممنونم. تو چند تا از این سایتا دیدم نوشتن عیب نداره چه بهتر که ترکا نسلشون منقرض میشه ولی همه مثل هم نیستن. هستن کسایی که وجودشون باعث دلگرمی میشه.
من دفعه ی پیشم برات کامنت گذاشته بودم. تقریبا هر روز بهت سر میزنم و از مطالبت لذت میبرم.
موفق باشی

سلام شقایق جان
تسلیت میگم عزیزم
نمیتونم بگم شرایط بدتون رو درک میکنم چون واقعا قابل درک نیست
تسلیت گفتن تنها کاریه که از ما برمیاد
وقتی تو همچین شرایطی تی وی برنامه ی طنز مسخره شون رو پخش میکنه از مردم عادی بیشتر از این انتظار نمیره
شب دوم زلزله وقتی تو نت داشتم عکسهای زلزله رو نگاه میکردم واقعا قلبم درد گرفت بی اختیار اشک میریختم ، دلم میخواست ازم کاری برمیومد تا انجام بدم شاید از درد و رنج کسی کم شه ، اما کاری ازم برنمیاد متاسفانه
همون موقع هم تی وی روشن بود راستش واسه پخش برنامه ی طنز واقعا متعجب شدم
یه عده از مردم ما اینجورین دیگه
کاریشون نمیشه کرد
کاش فقط یه لحظه خودشون رو بذارن جای شماها ، حتی تصورش هم عذاب آوره ،
واقعا عذاب آوره تصورش ،
نمیتونم احساسم رو وصف کنم فقط آرزو میکنم خدا بهتون صبر بده

ممنونم از این که بهم سر میزنی

آرام سه‌شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 10:57 ب.ظ

هر روز وبلاگتو می خونم. چن وقتیه دیدمش.
حرفات بعضیاشون حرفای دل من هستن..

سلام
لطف دارید دوست عزیز
ممنونم که بهم سر میزنین

ریحانه سه‌شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 11:20 ب.ظ

روحشون شاد...

روحشون شاد

دریا چهارشنبه 25 مرداد 1391 ساعت 03:51 ق.ظ http://azjensebaran.blogsky.com

تسلیت.......
خدا به همه ی این عزیزان صبر عنایت کنه.

انشاالله

ساوا چهارشنبه 25 مرداد 1391 ساعت 04:21 ق.ظ http://www.bashia.blogsky.com

هموطنان آذری تسلیت ما را بپذیرید

mozahem چهارشنبه 25 مرداد 1391 ساعت 01:58 ب.ظ

محسن چهارشنبه 25 مرداد 1391 ساعت 03:17 ب.ظ http://roga.blogsky.com/

آره آره منم وقتی شنیدم خیلی ناراحت شدم... امیدوارم خدا روح مردگانشونو قرین رحمت کنه

بله واقعا ناراحت کنندست

حدیث چهارشنبه 25 مرداد 1391 ساعت 05:20 ب.ظ

خدا به بازماندگانشون صبر بده و رفتگان رو بیامرزه

آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد