پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

عظمت عاشقانه ها

دلت طفل بود

قدت به قد عاشقی هم نمی رسید

که کوچک شمردی عظمت عاشقانه هایم را ...


نظرات 2 + ارسال نظر
طاهره جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 02:25 ب.ظ

قدش به عشق نمی رسید!
.
.
.
.
غرورم، روحم و قلبم را زیر پایش گذاشتم، باز هم نرسید!

سلام طاهره خانم
ممنون از اینکه همیشه میاین دوست من

طاهره جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 11:46 ب.ظ

سلام
باید اعتراف کنم که بعد از مدتها دوری عمدی و غیر عمدی از دنیای مجازی، اینجا تنها وبلاگیه که هر روز چندین بار مشتاق سر زدن بهش هستم.
آرزوی حالی خوش دارم.. هم برای شما هم برای خودم و البته برای همه

سلام طاهره جان
ممنونم از لطف و مهربونیتون
واقعا لطف دارید ،

انشاالله که دلیل دوریتون خیر بوده باشه

راستش دوستایی که وبلاگ ندارن و بهم سر میزنن یه جورایی احساس خوب ولی همراه با شرمندگی برام میاره ، چون بقیه مثل یه جور دید و بازدید میمونه اما شماها واقعا شرمندم میکنید
باز هم ممنونم از لطفتون

من هم براتون آرزوی شادی و سلامتی دارم دوست من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد