پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

بخشش

می بخشم کسانی را که هر چه خواستند

با من ،

با دلم ،

با احساسم کردند !

و مرا در دور دست خودم تنها گذاشتند

و من امروز به پایان خودم نزدیکم ...

پروردگارا !

به من بیاموز در این فرصت ِ حیاتم ...

آهی نکشم برای ...

کسانی که دلم را شکستند ...

ولی میدانم که میماند رد آه های خودت بر زندگیشان !


(خدا جون همینجا دعا میکنم همشون رو ببخشی)



نظرات 2 + ارسال نظر
Darya پنج‌شنبه 2 شهریور 1391 ساعت 01:33 ق.ظ http://azjensebaran.blogsky.com

چقدر زیبا بود...........
محشر بود...
روح بزرگی میخواد که بگیم
(خدا جون همینجا دعا میکنم همشون رو ببخشی)
که در تو سراغ دارم...
خدایا ببخش هر آنکسی رو که لبخندهای از ته دل رو به اشکهای از ته دل تبدیل کرد...
موفق باشی عزیزم

ممنونم عزیزم
نظر لطفته دوست خوبم
من هم برات آرزوی موفقیت میکنم

kazhal پنج‌شنبه 2 شهریور 1391 ساعت 11:30 ب.ظ http://rustayedelam.persianblog.ir/


____▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒
__▒▓████████▓▓▒▒▒
__▓██████████▓▓▓▒▒ _______________ ▒▒▒
_▓██████████▓▓▓▓▓▒▒_ _________ ▒▒▒▓▓▒▒▒
_▒▓██████████▓▓▓▓▓▒▒ ______ ▒▓██▓▓▓▓██▒
__▒▓███████████▓▓██▒▒ ___ ▒████▓▓█████▓▒▒
___▒▒▓███████████████████████████████▓▒
____▒▒▓▓████████████████████████████▓▒
_____▒▒▓▓█████████████████████████▓▒▒
_______▒▒▓███████████████████████▓▒
_________▒▓█████████████████████▓▒
__________▒▓███████████████████▓▒
____________▓████████████████▓▒
_____________▒▓████████████▓▒
______________▒▓██████████▓
_______________▒▓███████▓▒
________________▒▓█████▓▒
_________________▒▓███▓
__________________▒██▓
___________________▓▓

کژال-روستای دلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد