پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

سلام دوستان

سلام به همه ی شما دوستان و همراهان عزیز

تموم متنهایی که امشب براتون گذاشتم رو خیلی دوست داشتم ،

امیدوارم شما هم ازشون لذت ببرین .


خیلی دوست دارم همه ی شما دوستانی که به وبلاگم سر میزنین رو بشناسم

میدونم وبلاگم خیلی هم شلوغ نیست اما اگه همیشه میاین و نا محسوس رفت و آمد میکنین ، خیلی خوشحالم میکنین اگه اینجا نظر بذارین تا بشناسمتون .


برای همگیتون دعا میکنم که هیچوقت خدا چشم ازتون بر نداره

امیدوارم همیشه دلتون شاد و لبتون خندون باشه ...


تقدیم به شما دوستان عزیزم

لبخند یادتون نره


نظرات 16 + ارسال نظر
استلا دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 11:25 ب.ظ http://stela.blogsky.com

وای چه گلدون قشننننننننننننگی

قابل شمارو نداره

شهره فورمیکا دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 11:32 ب.ظ http://www.asemane-shahr.ir/

نوشته هاتون خیلی قشنگ و فوق العادس

نظر لطفتونه دوست عزیز

طاهره سه‌شنبه 7 شهریور 1391 ساعت 01:06 ق.ظ

سلام

مارو که میشناسی. سعی کردم رو همه ی پست های که امشب گذاشتی و دوسشون داشتی فکر کنم و نظر بدم اما تو 2تاشون ذهنم یاری نکرد

سلام طاهره جان
بله میشناسم
خوشحال میشم میبینمت عزیزم
ممنون از این که زحمت میکشی و وبلاگ من رو میخونی
ممنونم از حضور همیشگی و پر مهرت
برات ارزوی موفقیت میکنم دوست عزیزم

farhadtak سه‌شنبه 7 شهریور 1391 ساعت 01:35 ق.ظ http://farhadtak.blogsky.com

اوه اوه اوه معلومه امشب دلت خیلی پربودا یه بند نوشتیو رفتی ولی ازشوخی بگذریم واقعا زیبا بود
راستی تووبلاگم فقط شمارولینک کردم چون اولین نفری بودی که پاروتخم چشمام گذاشتی
هم متنات هم عکسات زیبا بود
{اهان تی بلا میسر قشنگ بو }
به ماهم نگاهی بنداز

سلام آقا فرهاد
از شما هم ممنونم واسه اینکه به اینجا سر میزنین
خواهش میکنم نفرمایین اینجوری
درسته حواسم هست که اولین نفر بودم
از لطفتون بی نهایت ممنونم

آخی شما هم شمالی هستین؟
حتما سر میزنم

زهـرا سه‌شنبه 7 شهریور 1391 ساعت 02:27 ق.ظ http://anywherewithu.blogsky.com/

سلام هستی جان
تقریبا تمام مطالب وبلاگتو خوندم
خداییش خیلی قشنگ بودند.
هروقت بیام نت اینجا هم میام.چون محشره
موفق باشی

سلام فاطمه جان
ممنونم دوست عزیزم
نظر لطفتونه واقعا
شرمندم میکنین ممنون
خوشحال شدم از اینکه شناختمتون
من هم براتون آرزوی موفقیت میکنم
و خیلی ممنون از اینکه نظر گذاشتین برام

ری را سه‌شنبه 7 شهریور 1391 ساعت 06:52 ق.ظ

سلام.

خواستم بگم من هم جزء همون نامحسوس هام. همین.

موفق باشید.

به به سلام
من که فکر میکردم قهرین
خوشحالم از این بابت
و ممنونم از اینکه به اینجا سر میزنین
لطف کردین و نظر گذاشتین بینهایت ممنونم
من هم براتون آرزوی موفقیت و سر بلندی میکنم

آرام سه‌شنبه 7 شهریور 1391 ساعت 03:18 ب.ظ

من هم که آرامم .
یعنی سکوت...
می خونمت

سلام آرام خانم
شما هم یکی دوبار نظر گذاشته بودین اسمتون تو ذهنم بود
ممنونم از لطف و توجهتون
واقعا خوشحال میشم میبینمتون
براتون تو تمام مراحل زندگیتون موفق باشین

مریم سه‌شنبه 7 شهریور 1391 ساعت 06:55 ب.ظ http://bayadehazrateeshgh.blogsky.com/


سلام من هم مریم هستم ...
مدتی هست که وبلاگ شما هم شده از اون دسته از وبلاگهایی که به خوندنش اعتیاد ! پیدا کرده ام و هر وقت میام نت برای وب خوانی .. می خونمش .. و عجیب مطالب دوست داشتنی و زیبایی رو انتخاب می کنی .. سلیقه ت حرف نداره .

راستش خاموش بودن و در سکوت خوندن رو دوست دارم .

شاد باشی و موفق هستی عزیز.

سلام مریم خانم
ازتون واقعا ممنونم بابت این همه لطف
باور کنید نظر لطفتونه فقط
خجالتم دادین
خیلی خوشحال شدم که باهاتون آشنا شدم
نظر شما و بقیه ی دوستان واقعا دلگرمی میده بهم
من هم امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشین

شقایق سه‌شنبه 7 شهریور 1391 ساعت 09:03 ب.ظ http://hiichestan.blogfa.com

سلام

اگه به نا محسوسیه من از همه نا محسوس ترم. چون خدایی هر روز بهت سر می زنم. چند باریم نظر گذاشتم.
و اینو نمی دونم چرا اینجا انقدر آرومه با این مطالب فوق العاده آدم تعجب میکنه.(هیچ کدوم اینا اغراق نیستا!)
فقط یه چند تا از این مطلبات که خیلی خوشم اومد رو گذاشتم تو وبلاگم واسه همین خجالت میکشم لینکشو بذارم برات. ببخشید
خیلی دوست دارم. خیلی بیستی. موفق باشی

سلام شقایق جان
لطف داری عزیزم
واقعا لطف داری
این حرفا همش از لطف و مهربونیته شقایق جان
بله تو ذهنم بودین و اینکه اذربایجانی هستین
ای بابا وبلاگ داشتین و آدرس نمیذاشتین ، این چه حرفیه که میزنین آخه
اصلا عذر خواهی نکنین
بهتون سر میزنم حتما
بازم هر مطلبی که خوشتون اومد بردارین اصلا هم ناراحت نمیشم

منم دوست دارم عزیزم ، ممنون از لطفت
من هم برات آرزوی موفقیت و سرافرازی میکنم

دریا چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 06:32 ق.ظ http://azjensebaran.blogsky.com

دوست من
محسوس و یا نا محسوس
همیشه دوستت دارم

ای جانم
ممنونم دوست مهربونم
منم دوست دارم دریا جان
ممنونم که بهم سر میزنی
امیدوارم همیشه موفق و موید باشی عزیزم

گلنوش چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 03:28 ب.ظ

گلنوش هستم
۲ ساله از تهران :دی
البته جلوی دو یه یک بذارین (سوت)
مطالبتون عالیه هستی جون خودتون از مطالبتون عالی تر دوستم

بله گلنوش عزیزم
همیشه شرمندم میکنی
واقعا لطف داری عزیزم
از مهربونیه خودته دوست خوبم
و ممنونم که بهم سر میزنی

dr.tanha پنج‌شنبه 9 شهریور 1391 ساعت 03:39 ب.ظ

سلا م
هستی جونم
منم خب هستم دیگه سر میزنم گاهی محسوس وگاهی نامحسوس
اما مهم این که نوشته هات به طور خیلی محسوس بااحساس وقشنگه
شاد وسلامت وموفق باشی گلم

به به سلام خانم دکتر
افتخار میدین بهم اینجا تشریف میارین
ممنونم از این همه لطف و توجهتون
همیشه شرمنده میشم وقتی اسمتون رو میبینم
واقعا ممنونم از این ککه مطالبم رو میخونید
براتون یک دنیا موفقیت و سر بلندی آرزو میکنم

حدیث پنج‌شنبه 9 شهریور 1391 ساعت 09:52 ب.ظ

خانوم اجازه!
ماهم حاضر
خانم اجازه! ماهمیشه مطالب قشنگی رو که میذارید میخونیم ولذت میبریم
خانم اجازه !ما جدا از مطالب نویسنده مطالب رو هم خیلی میدوستیم
این باعث میشه مطالب شیرینتر بشه
خانم اجازه میخواستیم بگیم
ممنون که مطلبای قشنگ قشنگتونو برای ماهم مینویسید تا ما هم بخونیمش
خانم اجازه
بوس!
حدیث هستم 3ساله

سلام حدیث جون
نمیدونی با چه اشتیاقی نظرت رو خوندم
خیلی با مزه نوشتی
اینجوری خوندمش
ممنونم از لطف و مهربونیت عزیزم
همش از محبتته دوست خوبم
خواهش میکنم عزیزم خوشحال میشم وقتی میبینم شما خوشتون میاد
با خوشحالیتون انگیزه میگیرم
ممنون از این همه انرژی ِ مثبت
برات بهترین هارو ارزو میکنم

مزاحم چهارشنبه 15 شهریور 1391 ساعت 10:29 ق.ظ

سلام هستی خانوم
منم مزاحم همیشگی هستم
مطالب قشنگی دارین همیشه سر میزنم
موفق باشید

سلام
خواهش میکنم شما مراحمین
ممنون از لطفتون
مرسی که سر میرنین
براتون بهترین آرزو ها رو دارم
موفق و موید باشین

نارسیس سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1392 ساعت 07:50 ب.ظ

سلام
وبلاگتون رو دوست دارم و هراز گاهی سر میزنم انشاالله سعی میکنم براتون نظر هم بذارم
موفق و شاد باشین

سجاد سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 01:21 ب.ظ

سلام.خوبی.واقعا پستهای که ارسال کردین بی نظیر هستش.خدا حفظت کنه.امین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد