پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

خوشبختی

اگر می خواهی خوشبخت زندگی کنی

هیچوقت خودت را با کسی مقایسه نکن

و ...

هرگز کسی را با خودت مقایسه نکن

خوب یا بد ٫ زشت یا زیبا

تو خودت هستی ٫ خود ِ خودت


خیلی وقت ها برای مردم زندگی می کنیم، از امروز تمرین کنیم تا برای خودمان باشیم ...


نظرات 4 + ارسال نظر
رها شنبه 18 شهریور 1391 ساعت 09:26 ق.ظ http://idea90.blogsky.com

سلام هستی جون
مطلب زیبایی بود.باید بجای اینکه چشممان به تواناییهای دیگران باشه روی استعدادهای خودمون تمرکز کنیم.
موفق باشی عزیزم

سلام رها جان
همینطوره عزیزم
همیشه کسانی هستن که از ما بالاترن با مقایسه کردن خودمون اذیت میشیم

من هم برات ارزوی موفقیت میکنم

هدی شنبه 18 شهریور 1391 ساعت 08:35 ب.ظ http://aftabgardantarin.blogsky.com

من نمیدونم چرا آدما اینقدر اعنماد به نفسشون پایینه و سعیم نمی کنن بالا ببرنش؟
چرا بعضیا اونقدر غرق در ندیدن خودشون و دیدن دیگران میشن که زندگی رو با حسادت بیجا به خودشون و بقیه سخت می کنن؟
دنیای غریبیه ...

درسته عزیزم
هممون باید به خودمون و داشته هامون ایمان داشته باشیم تا با حسادت های نادرست زندگی رو به کام خودمون و دیگران تلخ نکنیم

دنیای غریبیه

گلنوش یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 01:05 ب.ظ

چرا من نمیتونم کاش بتونم اینجوری باشم

انشاالله که هممون بتونیم گلنوش جان

الهام یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 08:17 ب.ظ

تو شاهکار خالقی...تحقیر را باور نکن...
بر روی بوم زندگی هر آنچه
می خواهی بکش
زیبا و زشتش پای توست...تقدیر را باور نکن...
تصویر اگر زیبا نبود، نقاش خوبی نیستی... از نوع دوباره رسم کن تصویر را باور نکن...
خالق تو را شاد آفرید...آزاد آزاد
آفرید...پرواز کن تا آرزو ...زنجیر را باور نکن...



با آرزوی سر بلندی برای دوست خوبم

ممنونم الهام جان
من هم برات بهترین هارو آرزو میکنم
و امیدوارم به تموم آرزوهات برسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد